سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، هر دانای به دنیا و نادان نسبت به آخرت را دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :28
بازدید دیروز :26
کل بازدید :842107
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/1/10
6:5 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

9- افزودن سریع
دکمه کوچکی که در کنار کرکره Now Playing List قرار دارد، انتخاب‌های فعلی را به فهرست NowPlaying اضافه می‌کند (و همین کار را برای Sync List و Burn List انجام می‌دهد). اگر کشیدن و انداختن برایتان سخت است (مثلاً در نوت‌بوک‌ها ‌سخت است)، می‌توانید از این راه اقدام کنید.

10- پلی‌لیست‌های مجزا
اگر فکر می‌کنید ساختن پلی‌لیست از طریق دیالوگ باکس راحت‌تر از کشیدن و انداختن است، با کلیک روی Now Playing List و سپس Edit using Playlist Editor (یا زدن دکمه‌های (Alt+L+U) دیالوگ Edit Playlist بلافاصله باز می‌شود.

11- تنظیم عکس
WMP 10
عکس‌ها را هم می‌تواند مرتب کند. اما تا وقتی دستگاه قابل حملی را به کامپیوتر خود وصل نکنید که عکس‌ها را به سیستم منتقل می‌کند، گزینه All Pictures در صفحه Library ظاهر نمی‌شود. علت این است که خود برنامه هیچ امکانی برای کارکردن روی عکس‌ها ندارد. یعنی نه می‌توانید نمایش اسلایدی درست کنید، نه نمایش بندانگشتی. داشتن کتابخانه عکس فقط به این درد می‌خورد که انتقال عکس‌ها به دستگاه قابل حمل آسان‌تر می‌شود. گزینه‌های All Video و All TV از این جهت در هر سیستمی هستند که تماشای ویدئو و برنامه‌های ضبط شده تلویزیونی در کامپیوتر امکان‌پذیر شود.

12- ستون‌های دلخواه
با کلیک راست روی فهرست تراک‌های یک آلبوم یا هنرمند در صفحه Library منویی از ستون‌ها را ظاهر می‌کند که قابل حذف و اضافه هستند. همچنین می‌توانید از کرکره Library Options گزینه ChooseColumns را انتخاب کنید که امکاناتی را برای تعیین زمان پخش شدن پلی‌لیست می‌دهد. بنابراین اگر بخواهید، می‌توانید فهرست خود را بر اساس آهنگ‌هایی مرتب کنید که در تعطیلات آخر هفته گوش می‌کنید.

13- دیواره آتش
اگر می‌بینید برنامه هنگام پخش موسیقی آنلاین هرچند وقت یک‌بار چند ثانیه مکث می‌کند، بد نیست ببینید برنامه دیواره آتش شما بسته‌های UDP را متوقف می‌کند یا نه. WMP برای Streaming محتوا، از این بسته‌ها استفاده می‌کند. اگر چنین باشد، برنامه مجبور است از پروتکل HTTP استفاده کند. اگر می‌خواهید بفهمید برنامه از چه پروتکلی استفاده می‌کند و آیا این پروتکل مشکلی ایجاد می‌کند یا نه، در همان حالی که آنلاین هستید، از منویView گزینه Statistics را انتخاب کنید و صفحه Advanced را ببینید.