سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ او را گفتند : چگونه بر هماوردان پیروز گشتى ؟ فرمود : ] کسى را ندیدم جز که مرا بر خود یارى مى‏داد . [ و اشارت بدین مى‏فرماید که بیم من در دل او مى‏افتاد . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :26
کل بازدید :842081
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/1/10
3:35 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

11 کلاینت رایگان برای تویتر (شماره 1211)

منبع: soboone.wordpress.com

تویتر یه سرویس اجتماعی هست که میتونید توش عضو بشید مشکلی داشتید بگید و لایو جوابش و بگیرید البته اگه آدم باحالی باشید و اینگه تویتر کلی واسه خو.دش خداس حتی سازنده ی سایت تویتر هم از نظر بیزنس ویک جزو 25 فرد تاثیر گذار در وب بوده که البته در این لیست کسانی مثل استیو و بالمر و مت بزرگ و… دیگه هم بودند!

اگه شما تویتر استفاده نمیکنید پس ازش استفاده کنید حتی برای یه بار عضو شدن که توش راحت و رایگان پس عضو شید بعد تویت کردن از خود وبسایتش ممکنه براتون زیاد جالب نباشه هرچند که در ابتدا ممکنه همونم سرتون و بگیره!(خودمو میگما) پس بیاید یه خورده پروفشنال تر از قبل تویت کنید!

نکته: بیشتر تویتر کلاینت ها از adobe air استفاده میکنن که قبل از استفادشون باید اون رو دانلود کنید البته بعضی ها هم هستن که نیازی بهش ندارن پس مطلب رو کامل بخونید!.

Twhirl یکی از محبوبترین تویتر کلاینت ها هست که هم رو ویندوز هم رو مک کار میکنه(منظور از کار کردن شخم زدنه!) و همسازی شده برای این سرویس ها هم هست

 


87/9/1::: 1:0 ص
نظر()