سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که با دست کوتاه ببخشد او را با دست دراز ببخشند [ مى‏گویم : معنى آن این است که آنچه آدمى از مال خود در راه نیکى و نیکوکارى بخشد ، هرچند اندک بود خدا پاداش آن را بزرگ و بسیار دهد ، و دو دست در اینجا دو نعمت است و امام میان نعمت بنده و نعمت پروردگار فرق گذارد ، نعمت بنده را دست کوتاه و نعمت خدا را دست دراز نام نهاد ، چه نعمتهایى خدا همواره از نعمتهاى آفریدگان فراوانتر است و افزون چرا که نعمتهاى خدا اصل نعمتهاست و هر نعمتى را بازگشت به نعمت خداست و برون آمدن آن از آنجاست . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :55
بازدید دیروز :56
کل بازدید :842708
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/6
9:26 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

ایمیل هایتان را آفلاین با Zoho mail بخوانید و جواب دهید (شماره 1212)

منبع: soboone.wordpress.com

Zoho mail که از قبل به صورت پیش فرض در سویت کامل آفیس آنلاینش قرار داشت بالاخره از بتا خارج شد و به صورت عمومی الان برای استفاده قرار داره.

کسانی که یک عدد اکانت در زوهو دارند و Google gears هم در مرورگر خود نصبیده اند،ملاحظه میکنن که یک عدد دکمه “offline” ظاهر شده است که با اون میتونید ایمیل هاتون رو آفلاین بخونید و جواب بدید که مسلماً جواب ها وقتی آنلاین میشید فرستاده میشن. Zoho mail هم دارای لیبل بندی و فولدر هست و در آینده ای نزدیک هم امکانات بیشتری رو بهش اضافه میکنه.

 

همونطور که میدونید من از وقتی وبلاگنویس شدم از زوهو استفاده کردم و هنوز هم میکنم گاهی اوقات آفیسم مشکل پیدا میکرد از زوهو استفاده میکردم و از مجموعه ی آفیسش یعنی میتونستم با این که زوهو ابزاری آنلاینه ولی آفلاین هم ازش استفاده کنم.!پس زوهو رو به شما تبلیغ میکنم!

زوهو سرویسیت رایگان که شما میتونید از امکاناتش استفاده کنید و نگران هیچی نباشید،فقط نیاز به یه ساین! آپ هست.

 

 


87/9/2::: 1:0 ص
نظر()