سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راسخان در دانش کسانی اند که دست نیکی و زبان راست و دل صاف وعفّت شکم و فرج دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :52
بازدید دیروز :56
کل بازدید :842705
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/6
6:49 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع: www.fu20.com

تا به حال به این موضوع دقت کرده اید وقتی یاهو مسنجر خود را باز می کنید همه پیغام هایی که به صورت آفلاین آمده اند به صورت یک دست هستند. یعنی سایز قلم آنها و یا رنگ آنها و یا نوع قلم آنها همه یکسان و مثل هم اند. ولی شاید شما بخواهید ببینید که فرستنده چه پیامی از چه حالت هایی در نوشته خود استفاده کرده است. مطمئنأ حالت های نوشتن در بیان احساسات نویسنده تاثیر بسزایی دارد. حال شما می توانید با استفاده از این ترفند این کار را صورت دهید.

بدین منظور:
پس از لوگین به آیدی خود و پس از مشاهده صفحه آفلاین ها کافی است روی آیدی فرد فرستنده دوبار کلیک کنید یا دکمه Reply را بزنید تا صفحه PM شخص باز شود و پیام او با تمام افکت هایش برایتان آشکار شود.

 


  
  

منبع:  www.fu20.com

سایت یاهو امکان بسیار جالبی برای کاربرانش در نظر گرفته است. این امکان بدین صورت است که کسانی که می خواهند علاوه بر یک ID که در سایت یاهو دارند ID دیگری نیز داشته باشند با استفاده از امکان Creat Profile یاهو تا ? ID مجازی برای خود بسازند و می توانند حتی با هر ? ID همزمان در یاهو مسنجر لوگین کنند. برای یادگیری این موضوع با ما همراه باشید.

برای این کار:
از منوهای یاهو مسنجر login را زده و My profile را باز کنید.
سپس Create/edit my profile را بزنید. احتمالا از شما ID و Password خواسته خواهد شد. بعد از تایپ یوزر و پسوردتان وارد صفحه ساخت ای دی خواهید شد.
بر روی Create new public profile کلیک کنید.
در اینجا شما میتوانید ID مجازی خود را بسازید. بعد از اینکه iID شما قبول شد وارد My yahoo میشوید این به معنی میده که ID شما مورد تائید قرار گرفته.
دوباره به صفحه اول باز گردید.ایندفعه خواهید دید که دو ID دارید.اگر اینطور نیست Refresh رو بزنید.
بدین ترتیب شما می تونید تا ? id به برای خود بسازید.
دقت کنید جلوی ID اصلی شما Default*نوشته شده. میتوانید یک ID دیگر از بین ID ها رو به عنوان اصلی انتخاب کنید برای این کار Make Default را که جلوی ID است را بزنید. پس از پایان کار بر روی Finish editing کلیک کنید.
اکنون شما میتوانید با تمام این ای دی ها وارد روم ها شوید. یا در یک لحظه با چند تا از انها با فرد مورد نظرتون چت کنی

 


  
  

منبع:  www.fu20.com

با استفاده از این ترفند می تونید بر حسب اسم ، فامیل ، شهر ، کشور ، سن و یا وضعیت تاهل اعضای سایت یاهو رو سرچ کنید. البته کافیست برای جستجو حتی از یکی از موارد فوق استفاده نمایید.

برای جستجو باید به این صفحه برید: http://members.yahoo.com

 


  
  

منبع: سایت شاهوار

همگی با سایتهایی که فضای رایگان برای اشتراک گذاری فایلها در اختیارمان قرار می دهند آشنا هستیم  .

مشکل تمام شدن پهنای باند سایتها و وبلاگها ما را مجبور به استفاده از فضاهای رایگان آپلود فایلها می سازد که اکثراً محدودیتی از لحاظ تعداد دفعات دانلود و پهنای باند ندارند که از معروفترین و پرکاربردترین اینگونه سایتها می توان به سایتهای : Rapidshare - Megaupload - Sendspace و Depositfiles اشاره کرد .

اما دانلود از اینگونه سایتها برای کاربرانی که قصد دانلود رایگان از آنها را دارند (و اکثر کاربران ایرانی نیز از این دسته اند) کمی مشکل است و ممکن است به دلایل مختلفی از جمله : اتمام مقدار مجاز دانلود با هرIP ، دانلود همزمان فایل دیگری با همان IP ، حذف فایل از هاست به هر دلیل ، محدودیتهای کاربران ایرانی در برخی از سایتها و همچنین فــیـلــ‌تـ‌ر شدن برخی از این سایتها در ایران ، کاربران قادر به دانلود فایل مورد نظر شما که در یکی از سایتهای اشتراک گذاری فایل ، نباشند .

برای رفع چنین مشکلی معمولاً از لینکهای Mirror (لینکهای کمکی یا لینکهای آینه) استفاده می کنند .

بدین صورت که فایل را به جای آپلود در یک سایت در چندین سایت آپلود نموده تا کاربران در صورتی که به هر دلیل قادر به دانلود فایل نبودند از لینکهای کمکی استفاده نمایند .

اما با توجه به سرعت های پایین اینترنت در ایران و همچنین نرخ بالای اینترنت های پر سرعت ADSL ، آپلود مجدد فایل برای وب مستر سایت کمی مشکل و گاه غیر ممکن خواهد بود .

اینبار قصد معرفی دو سایت جالب را داریم که تنها با یک بار آپلود در آن می توانید فایل خود را در چندین سرور مختلف از سایتهای به اشتراک گذاری فایلها آپلود کنید …

 یعنی تنها با یکبار آپلود می توانید لینکهای مختلفی را در سایتهای مختلف در اختیار بازدید کننده سایت یا وبلاگتان قرار دهید .


» سایت asapload.com 

این سایت قادر به بارگذاری فایلها در 8 سرور مختلف  (شامل : Badongo.com - Depositfiles.com - Easy-share.com - Megaupload.com  Rapidshare.com - Sendspace.com - Sharedzilla.com - Zshare.net ) که با هر بار آپلود می توانید ، فایل خود را به طور همزمان در 4 سرور مختلف آپلود نمایید .

همچنین امکان نمایش میزان پبشرفت دانلود و اطلاعات تکمیلی شامل زمان گذشته از شروع عملیات آپلود و همچنین زمان تقریبی باقی مانده تا اتمام دانلود و نمایش سرعت دانولد بر حسب کیلوبایت بر ثانیه  از دیگر مشخصه های بارز این سایت است .

همچنین سایت asapload امکان آپلود فایلها را از طریق FTP می دهد که حتی قادرید با نرم افزارهای کار با FTP فایل خود را به راحتی آپلود کنید .

 همچنین قابلیت رمزگذاری بر روی لینک ازدیگر مشخصه های جالب این سایت به شمار می رود .

پس از اتمام دانلود لینکی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می توانید آن را در اختیار کاربران قرار دهید .

پس از کلیک بر روی لینک فوق ، پنجره ای باز خواهد شد که آدرس فایل شما را در 4 سرویس مختلفی که انتخاب کرده بودید نمایش می دهد و همچنین می توانید از مقدار دانلود هر فایل نیز باخبر شوید و یا می توانید آدرس 4 فایل فوق را به صورت جداگانه در سایت / وبلاگ خود قرار دهید .

 

» سایت tinyload.com

این سایت قدمت بیشتری داشته و با عملکردی مشابه در این زمینه شما را قادر می سازد تا فایل مورد نظر خود را به طور همزمان در سرورهای  MegaUpload.com - RapidShare.com - FileFactory.com آپلود کنید .

 


87/2/15::: 1:0 ص
نظر()
  
  

منبع: www.fu20.com

شاید شما هم گاهی دیده باشید که فردی یک پیام برای شما در یاهو مسنجر میفرستد و در پایین آن نوشته Send To ALL را ذکر می کند. این بدان معناست که این پیام علاوه بر شما به افراد دیگری هم که در لیست دوست شما بوده اند نیز فرستاده شده است. با استفاده از ترفندی که هم اکنون به شما آموزش خواهیم داد می توانید شما نیز علاوه بر یک شخص یک پیام را برای چندین نفر بفرستید.


همان طور که می دانید در هنگام ارسال ایمیل برای چند نفر می بایست بعد از تایپ ایمیل شخص اول یک کاما(,) تایپ کنید و سپس ایمیل نفر بعدی را تایپ کنید و به همین ترتیب ادامه دهید.
اما در یاهو مسنجر قضیه اندکی فرق می کند برای ارسال PM به چند نفر می بایست کلید Ctrl را گرفته و تک تک بر روی ID افراد مورد نظر کلیک کنید. پس از انتخاب افراد بر روی Enter کلیک می کنید و در پنجره باز شده پیام خود را می نویسید و سپس بر روی Send کلیک می نمایید.
دقت کنید اگر می خواهید برای کلیه افراد لیست خود یک پیام بفرستید کلید Shift را نگه دارید و ابتدا بر روی ID نفر اول و سپس بر روی ID نفر آخر کلیک کنید. پس از انتخاب افراد بر روی Enter کلیک می کنید و در پنجره باز شده پیام خود را می نویسید و سپس بر روی Send کلیک می نمایید.

 


87/2/13::: 1:0 ص
نظر()
  
  

یکی از توانمندی های یاهو مسنجر هنگام چت استفاده از دکمه BUZZ به نوعی برای آزار طرف مقابل است! اما خود یاهو این گزینه را به نوعی تنظیم کرده است که پس از زدن دکمه تا 15 ثانیه امکان استفاده مجدد از آن وجود ندارد. در این ترفند قصد داریم روشی جالب را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید بدون استفاده از برنامه جانبی خاصی به نوعی این محدودیت زمانی را از بین ببرید و به شکل پیاپی و پشت سر هم برای طرف مقابل BUZZ بفرستید!
برای این کار:
کافی است پس از انتخاب
ID شخص از روی لیست و باز شدن پنجره PM ، یکبار دکمه BUZZ را بزنید.
اکنون به شکل سریع پنجره چت را بسته و مجدد روی
ID شخص را باز کنید و BUZZ بزنید.
اگر این کار - یعنی باز و بسته کردن پنجره چت فرد مقابل و زدن دکمه
BUZZ - را به شکل پشت سر هم و سریع انجام دهید به تعداد دفعات اینکار عمل BUZZ برای فرد مقابل صورت میگیرد.
فرد مقابل نیز اصلأ متوجه نمیشود که شما هر بار پنجره چت را میبندید و باز میکنید.


  
  

منبع: www.fu20.com

وقتی با یک نفر Chat می کنید از کجا می فهمید طرف مقابل شما را در لیست خود Add کرده است یانه؟ کافی است به طرف مقابل یک PM بدهیم و هنگامی که جواب طرف مقابل رسید به بالای پنجره ی مخصوص PM نگاه کنید. دو حالت ممکن است رخ دهد:


 
?.اگر طرف مقابل شما را در لیستش نداشته باشد، در بالای صفحه به صورت زیر اسم ها را مشاهده خواهیم کرد: Yahoo Send ID Instant Messenger در این صورت می بینید که بین ID دوست شما و Instant Messenger فقط یک خط وجود دارد که این نشان می دهد که طرف مقابل شما را Add نکرده است.

 ?.اگر بین ID دوست شما و Instant Messenger دو خط دیده شود مانند: Yahoo Send ID…Instant Messenger در این صورت ID شما در لیست دوستان تان وجود دارد.


  
  
اما در صورتی که پروتکل PPTP را انتخاب کرده‌اید و با این پروتکل راحت‌تر هستید تنها کاری که باید در روی سرور انجام دهید فعال کردن قابلیت دسترسی Dial in می‌باشد. این کار را می‌توانید با کلیک بر روی Remote Access Polices در RRAS انجام دهید و با تغییر سیاست کاری آن ، آن را راه‌اندازی کنید (به‌ طور کلی پیش‌فرض سیاست کاری ، رد کلیه درخواست‌ها می‌باشد).

دسترسی ایستگاه کاری از طریق
VPN
حالا که سرور
VPN آماده سرویس‌دهی شده ، برای استفاده از آن باید بر روی ایستگاه کاری نیز پیکربندیهایی را انجام دهیم . سیستم عاملی که ما در این‌جا استفاده می‌کنیم ویندوز XP می‌باشد و روش پیاده‌سازی VPN را بر روی آن خواهیم گفت اما انجام این کار بر روی ویندوز 2000 نیز به همین شکل صورت می‌گیرد . بر روی ویندوزهای 98 نیز می‌توان ارتباط VPN را برقرار نمود ، اما روش کار کمی متفاوت است و برای انجام آن بهتر است به آدرس زیر مراجعه کنید :
www.support.microsot.com
بر روی ویندوزهای
XP ، یک نرم‌افزار جهت اتصال به VPN برای هر دو پروتکل PPTP و L2TP وجود دارد. در صورت انتخاب هر کدام ،‌ نحوه پیکربندی با پروتکل دیگر تفاوتی ندارد . راه‌اندازی VPN کار بسیار ساده‌ای است ، کافیست که بر روی Network Connection کلیک نموده و از آن اتصال به شبکه خصوصی از طریق اینترنت (Private Network Through Internet) را انتخاب کنید .
در انجام مرحله بالا از شما یک اسم پرسیده می‌شود . در همین مرحله خواسته می‌شود که برای اتصال به اینترنت یک ارتباط تلفنی (
Dialup) تعریف نمایید ، پس از انجام این مرحله نام و یا آدرس سرور VPN پرسیده می‌شود .
مراحل بالا تنها مراحلی است که نیاز برای پیکربندی یک ارتباط
VPN بر روی ایستگاه‌های کاری می‌باشد . کلیه عملیات لازمه برای VPN به صورت خودکار انجام می‌گیرد و نیازی به انجام هیچ عملی نیست . برای برقراری ارتباط کافیست که بر روی آیکونی که بر روی میز کاری ایجاد شده دو بار کلیک کنید پس از وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور چندین پیام را مشاهده خواهید کرد که نشان‌دهنده روند انجام برقراری ارتباط VPN است .
اگر همه چیز به خوبی پیش رفته باشد می‌توانید به منابع موجود بر روی سرور
VPN دسترسی پیدا کنید این دسترسی مانند آن است که بر روی خود سرور قرار گرفته باشید .

ارتباط سایت به سایت (
Site-to-Site VPN)
در صورتی که بخواهید دو شبکه را از طریق یک سرور
VPN دومی به یکدیگر وصل کنید علاوه بر مراحل بالا باید چند کار اضافه‌تر دیگری را نیز انجام دهید .
جزئیات کار به پروتکلی که مورد استفاده قرار می‌گیرد . جهت این کار باید سرور را در پنجره
RRAS انتخاب کرده و منوی خاص (Properties) آن را بیاورید .
در قسمت
General مطمئن شوید که گزینه‌های LAN و Demand Dial انتخاب شده باشند (به طور پیش گزیده انتخاب شده هستند). هم‌چنین اطمینان حاصل کنید که پروتکل را که قصد روت (Route) کردن آن را دارید فعال است .
پس از مراحل بالا نیاز به ایجاد یک
Demand Dial دارید ، این کار را می‌توانید با یک کلیک راست بر روی واسط روت (Routing Interface) انجام دهید .
در پنجره بعدی که ظاهر می‌شود باید برای این ارتباط
VPN خود یک نام تعیین کنید این نام باید همان اسمی باشد که در طرف دیگر کاربران با آن به اینترنت متصل می‌شوند در صورتی که این مطلب را رعایت نکنید ارتباط VPN شما برقرار نخواهد شد .
پس از این مرحله باید آدرس
IP و یا نام دامنه آن را مشخص کنید و پس از آن نوع پروتکل ارتباطی را تعیین نمود .
اما مرحله نهایی تعریف یک مسیر (
Route) بر روی سرور دیگر می‌باشد بدین منظور بر روی آن سرور در قسمت RRAS ، Demand Dial را انتخاب کنید و آدرس IP و ساب‌نت را در آن وارد کنید و مطمئن شوید که قسمت
Use This to Initate Demand
انتخاب شده باشد . پس از انجام مرحله بالا کار راه‌اندازی این نوع
VPN به پایان می‌رسد .

پایان
همان‌طور که دیدید راه‌اندازی یک سرور
VPN بر روی ویندوز 2000 تحت پروتکل PPTP کار ساده‌ای بود اما اگر بخواهید از پروتکل L2TP/IPSec استفاده کنید کمی کار پیچیده خواهد شد . به خاطر بسپارید که راه‌اندازی VPN بار زیادی را بر روی پردازنده سرور می‌گذارد و هرچه تعداد ارتباطات VPNبیشتر باشد بار زیادتری بر روی سرور است که می‌توانید از یک وسیله سخت‌افزاری مانند روتر جهت پیاده‌سازی VPN کمک بگیرد .

  
  

شبکه خصوصی مجازی یا VPN (Virtual Private Network) در اذهان تصور یک مطلب پیچیده برای استفاده و پیاده کنندگان آن به وجود آورده است . اما این پیچیدگی ، در مطالب بنیادین و مفهومی آن است نه در پیاده‌سازی .
این نکته را باید بدانید که پیاده‌سازی
VPN دارای روش خاصی نبوده و هر سخت‌افزار و نرم‌افزاری روش پیاده‌سازی خود را داراست و نمی‌توان روش استانداردی را برای کلیه موارد بیان نمود . اما اصول کار همگی به یک روش است .

مختصری درباره تئوری
VPN
مفهوم اصلی
VPN چیزی جز برقراری یک کانال ارتباطی خصوصی برای دسترسی کاربران راه دور به منابع شبکه نیست . در این کانال که بین دو نقطه برقرار می‌شود ، ممکن است که مسیرهای مختلفی عبور کند اما کسی قادر به وارد شدن به این شبکه خصوصی شما نخواهد بود . گرچه می‌توان از VPN در هر جایی استفاده نمود اما استفاده آن در خطوط Dialup و Leased کار غیر ضروری است (در ادامه به‌دلیل آن پی خواهید برد).
در یک ارتباط
VPN شبکه یا شبکه‌ها می‌توانند به هم متصل شوند و از این طریق کاربران از راه دور به شبکه به راحتی دسترسی پیدا می‌کنند. اگر این روش از ارائه دسترسی کاربران از راه دور را با روش خطوط اختصاصی فیزیکی (Leased) مقایسه کنیم ، می‌بینید که ارائه یک ارتباط خصوصی از روی اینترنت به مراتب از هر روش دیگری ارزان‌تر تمام می‌شود .
از اصول دیگری که در یک شبکه
VPN در نظر گرفته شده بحث امنیت انتقال اطلاعات در این کانال مجازی می‌باشد . یک ارتباط VPN می‌تواند بین یک ایستگاه کاری و یک شبکه محلی و یا بین دو شبکه محلی صورت گیرد. در بین هر دو نقطه یک تونل ارتباطی برقرار می‌گردد و اطلاعات انتقال یافته در این کانال به صورت کد شده حرکت می‌کنند ، بنابراین حتی در صورت دسترسی مزاحمان و هکرها به این شبکه خصوصی نمی‌توانند به اطلاعات رد و بدل شده در آن دسترسی پیدا کنند.
جهت برقراری یک ارتباط
VPN ، می‌توان به کمک نرم‌افزار یا سخت‌افزار و یا ترکیب هر دو ، آن را پیاده‌سازی نمود . به طور مثال اکثر دیواره‌های آتش تجاری و روترها از VPN پشتیبانی می‌کنند . در زمینه نرم‌افزاری نیز از زمان ارائه ویندوز NT ویرایش 4 به بعد کلیه سیستم عامل‌ها دارای چنین قابلیتی هستند .
در این مقاله پیاده‌سازی
VPN بر مبنای ویندوز 2000 گفته خواهد شد .

پیاه‌سازی
VPN
برای پیاده‌سازی
VPN بر روی ویندوز 2000 کافیست که از منوی Program/AdministrativeTools/ ، گزینه Routing and Remote Access را انتخاب کنید . از این پنجره گزینه VPN را انتخاب کنید . پس از زدن دکمه Next وارد پنجره دیگری می‌‌شوید که در آن کارت‌های شبکه موجود بر روی سیستم لیست می‌شوند .
برای راه‌اندازی یک سرور
VPN می‌بایست دو کارت شبکه نصب شده بر روی سیستم داشته باشید .
از یک کارت شبکه برای ارتباط با اینترنت و از کارت دیگر جهت برقراری ارتباط با شبکه محلی استفاده می‌شود. در این‌جا بر روی هر کارت به‌طور ثابت
IP قرار داده شده اما می‌توان این IPها را به صورت پویا بر روی کارت‌های شبکه قرار داد .
در پنجره بعد نحوه آدرس‌دهی به سیستم راه دوری که قصد اتصال به سرور ما را دارد پرسیده می‌شود . هر ایستگاه کاری می‌ تواند یک آدرس
IP برای کار در شبکه محلی و یک IP برای اتصال VPN داشته باشد . در منوی بعد نحوه بازرسی کاربران پرسیده می‌شود که این بازرسی می‌ تواند از روی کاربران تعریف شده در روی خود ویندوز باشد و یا آنکه از طریق یک سرویس دهنده RADIUS صورت گیرد در صورت داشتن چندین سرور VPN استفاده از RADIUS را به شما پیشنهاد می‌کنیم . با این روش کاربران ، بین تمام سرورهای VPN به اشتراک گذاشته شده و نیازی به تعریف کاربران در تمامی سرورها نمی‌باشد.

پروتکل‌های استفاده شونده
عملیاتی که در بالا انجام گرفت تنها پیکربندی‌های لازم جهت راه‌اندازی یک سرور
VPN می‌باشد .
اما (
Remote Routing Access Service) RRAS دارای دو پروتکل جهت برقراری تونل ارتباطی VPN می‌باشد. ساده‌ترین پروتکل آن PPTP (Point to Point Tunneling Protocol) است ، این پروتکل برگرفته از PPP است که در سرویس‌های Dialup مورد استفاده واقع می‌شود ،‌ در واقع PPTP همانند PPP عمل می‌کند .
پروتکل
PPTP در بسیاری از موارد کافی و مناسب است ،‌ به کمک این پروتکل کاربران می‌توانند به روش‌های PAP (Password Authentication Protocol) و Chap (Challenge Handshake Authentication Protocol) بازرسی شوند. جهت کد کردن اطلاعات می‌توان از روش کد سازی RSA استفاده نمود.
PPTP برای کاربردهای خانگی و دفاتر و افرادی که در امر شبکه حرفه‌ای نیستند مناسب است اما در جایگاه امنیتی دارای پایداری زیادی نیست . پروتکل دیگری به نام L2TP (Layer2 Forwarding) به وسیله شرکت CISCO ارائه شده که به لحاظ امنیتی بسیار قدرتمندتر است.
این پروتکل با استفاده از پروتکل انتقال اطلاعات
UDP (User Datagram Protocol) به‌جای استفاده از TCP به مزایای زیادی دست یافته است . این روش باعث بهینه و ملموس‌تر شدن برای دیواره‌های آتش شده است ، اما باز هم این پروتکل در واقع چیزی جز یک کانال ارتباطی نیست . جهت حل این مشکل و هر چه بالاتر رفتن ضریب امنیتی در VPN شرکت مایکروسافت پروتکل دیگری را به نام IPSec (IP Security) مطرح نموده که پیکربندی VPN با آن کمی دچار پیچیدگی می‌گردد.


87/2/9::: 1:0 ص
نظر()
  
  

منبع: ترفندستان

یاهو مسنجر را به جرأت میتوان محبوب ترین مسنجر به خصوص در نزد ایرانیان دانست. اکثر افراد هنگام اتصال به اینترنت به مسنجر یاهوی خود نیز همواره سری میزنند. اما این نرم افزار به خصوص با ارائه نسخه های جدیدش برای کاربران ایرانی تا حدودی دردسر ساز شده است. حجم بالای 12 مگی برای نصب ، مشکلات اتصال و عدم لوگین به مسنجر ، هک و بوت شدن های پیاپی ،
PM های ناخواسته ، مشکلات هنگام چت ، ویروسی شدن یاهو مسنجر و ... از مشکلات پیش آمده برای کاربران ایرانی است که از اینترنتهای کم سرعت برای اتصال استفاده میکنند. اگر قصد دارید یکبار برای همیشه مشکلات مسنجر خود را پایان دهید این ترفند چاره کار شماست! YahElite روح تازه ای در کالبد مسنجر شما خواهد دمید.


اما
YahElite چیست؟!
YahElite پس از مشکلات متعدد مسنجر سنگین یاهو ساخته شد.
این برنامه را میتوان جایگزین مناسبی برای یاهو مسنجر در نظر گرفت.
برنامه ای که فقط 700 کیلوبایت حجم دارد ، پس از نصب شما یک مسنجر با ظاهری ساده اما کاربردی خواهید داشت که تمامی کارایی های مسنجر یاهو را دارد.
یاهو مسنجر مقدار زیادی از رم سیستم را اشغال میکند اما
YahElite کمتر از 2 مگ از رم را نیاز دارد.
با
YahElite دیگر خبری از بوت شدنها ، تبلیغات ناخواسته و اسپم ها نخواهد بود.
برنامه ای است کاملأ رایگان و بر روی ویندوزهای 98 تا
XP و Linux نصب خواهد شد.
در مسافرت ها و هنگام رفتن به جاهای مختلف میتوانید به سادگی آن را همراه داشته داشته باشید و به نوعی یک مسنجر سبک پرتابل حمل کنید که روی یک فلاپی نیز جا میشود. نسخه پرتابل این برنامه نیز با حجم 500 کیلوبایت موجود است که بدون نیاز به نصب نصب اجرا میشود.

شما میتوانید آخرین ورژن
YahElite نسخه کامل را با حجم 700 کیلوبایت از سرور ترفندستان دانلود نمایید:
http://www.tarfandestan.com/files/YahELiteFull[Tarfandestan.com].exe
و همچنین نسخه پرتابل:
http://www.tarfandestan.com/files/YahELitePortable[Tarfandestan.com].exe
یا به سایت سازنده مراجعه نمایید:
http://www.yahelite.org

پس از نصب ، برنامه را اجرا نمایید.
از شما یوزر و پسوردتان خواسته میشود که باید یوزر و پسورد یاهوی خود را وارد نمایید.
سپس دکمه
Connect را بزنید تا وارد مسنجر خود شوید.
در این قسمت میتوانید مستقیمأ به یک روم چت یاهو نیز لوگین کنید.
برای مشاهده
Add List خود و چت با آنها نیز میتوانید در تب های پایین برنامه از Buds استفاده نمایید.
سایر قسمت ها نیز بسیار ساده هستند ، با اندکی کار با برنامه میتوانید دریابید که جایگزین خوبی برای مسنجر انتخاب کرده اید.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >