سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که تو را از گزندى ترساند چون کسى است که تو را مژده رساند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :26
کل بازدید :842607
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/5
9:15 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

یکی از مشکلاتی که شاید شما هم در هنگام کار با مرورگر اینترنت اکسپلورر مواجه شده‌اید این است که وقتی کلمه ای را در موتورهای جستجوگر تایپ می کنند این کلمات در هارد کامپیوتر ذخیره می شود و وقتی قصد دارید دوباره از این موتور جستجوگر استفاده کنید کلماتی را که قبلا تایپ کرده اید به صورت یک منوی کشویی نمایش داده خواهند شد و متاسفانه این کلمات با استفاده از CLEAN UP و یا پاک کردن کوکی ها ، پاک نمی شوند و برخی برای پاک کردن این کلمات به سراغ نرم افزار های مختلف می روند در حالی که با خود مرورگر IE به راحتی می توان این مشکل را بر طرف کرد.



بدین منظور:


1- در مرورگر
IE بروی نوار ابزار TOOLS کلیک نمایید و از منوی آن بروی عبارت INTERNET OPTIONS کلیک کنید.

2- بعد از باز شدن پنجره
INTERNET OPTIONS برروی برگه CONTENT کلیک نمایید .

3- در این برگه بروی دکمه
AUTOCOMPLETE کلیک نمایید.

4- در صفحه جدید (
AUTOCOMPLETE SETTINGS ) بروی دکمه CLEAR FORMS کلیک نمایید.

با انجام این کار تمامی کلماتی که در موتور های جستجوگر تایپ کرده اید پاک می شوند . همچنین تمامی کلماتی که به عنوان
USERNAME و PASSWORD در سایت های مختلف برای ورود به حساب کاربری خود وارد می کرده اید نیز پاک می شود.

اگر قصد ذخیره این اطلاعات را ندارید، در همان صفحه گزینه
FORMS را از حالت انتخاب خارج نمایید.


86/10/2::: 12:0 ص
نظر()
  
  

از: http://www.tarfandestan.com

بدین منظور:
کافی است به سایت اینترنتی http://www.xeeber.com بروید.
پس از ورود به صفحه کافی است به جای عبارت Yahoo ID ، آیدی شخص مورد نظر را تایپ کنید و روی دکمه ذره بین کلیک کنید یا Enter بزنید.
پس از چند ثانیه سیستم برای شما مشخص میکند که آیا فرد مورد نظر آنلاین است یا آفلاین.


86/9/30::: 12:0 ص
نظر()
  
  

TiVo پیشتاز در عرصه ضبط ویدوئو های دیجیتالی اعلام کرده است که در حال تولید سرویسی است که بدون استفاده از PC مشتریان را قادر می سازد که اقدام به خرید فلیم و برنامه های تلویزیونی از طریق سرویس Unbox مربوط به Amazon.com بکنند.

به گزارش بخش خبر http:// iritn.com ، صاحبان TiVo که دسترسی به اینترنت پر سرعت را دارند می توانند فیلم های Unbox را مستقیما بر روی تلویزیون دانلود کنند.
مشتریان نیز قادرند تا فیلم را خریداری و یا با قیمت 1.99 تا 3.99 دلار کرایه کنند.
سرویسی که پیش از این ارائه گردید مشتریان را قادر می ساخت تا ابتدا برنامه ها و فیلم ها را بر روی کامپیوتر خود دانلود کنند و سپس به روی تلویزیون خود منتقل نمایند.


  
  

از : http://www.softestan.com
علاوه بر درج نام و پیام تشکر در انتها ایمیلها، امکان امضای آن نیز در برنامه
Outlook Express وجود دارد .
برای امضای ایملیها در برنامه
Outlook Express، مراحل زیر را دنبال کنید.
قسمت
Tools را باز کرده و بر روی گزینه Options کلیک کنید
سپس به برگه
Signatures بروید .
حال گزینه های
Signatures settings را فعال کنید
در ادامه بر روی دکمه
New کلیک کرده و به قسمت Edit Signatures بروید
سپس در قسمت
Text امضای خود را وارد کنید در صورت تمایل از قسمت File هم میتوان بجای امضا استفاده کرد .


  
  

منبع: www.itonline.ir

شاید یکی از مشکلات کسانی که با ایمیل زیاد کار می کنند و نیاز به فرستادن ایمیل های حجیم دارند این باشد که با کنترل حجم میل ها توسط شرکت ارائه دهنده ایمیل (بیشتر رایگان ها که بیشتر از 99% ما ایرانی ها از آن استفاده می کنیم نظیر جیمیل، یاهو، هاتمیل (لایو) و …) این امکان را از شما می گیرند که فایل هایی حجیم برای دوستانتان بفرستید.

در حال حاضر برای مثال جیمیل حداکثر 20 مگابایت فایل را به شما اجازه می دهد که به ایمیل خود الحاق کنید و این مقدار بسیار کم است برای خیلی ها که ایمیل های حجیم می فرستند و آنها را مجبور می کند که فایل های خود را بر روی فضایی آپلود کنند سپس لینک آن را برای شخص مقابل بفرستند که می تواند بسیار خطرناک باشد مخصوصا در مواردی که این فایل ها بسیار مهم و شخصی هستند. پس این راه خطرناک و مشکل ساز است ولی یک راه آسان مخصوصا برای کسانی که از برنامه های مدیریت ایمیل نظیر Outlook Express ،Thunderbird و … استفاده می کنند وجود دارد که با استفاده از ترفندی ساده عملی است. اینجا ما اساس کار را با برنامه Outlook Express می گذاریم چون برنامه پیش فرض ویندوز است و محبوبیت بیشتری دارد.

این ترفند به این شکل عمل می کند که شما هنگامی که یک فایل را که حجمی بالاتر از آن مقدار تعیین شده از طرف شرکت ارائه دهنده ایمیل را داراست می خواهید بفرستید ابتدا آن را به صورت خاصی به تیکه های کوچکتر تقسیم کرده و سپس آن را به طور کامل می فرستد و وقتی شخص مقابل آنها را با برنامه خودش دریافت می کند آنها را به صورت سرهم شده می بیند و دریافت می کند. 

برای اجرای این ترفند ابتدا از منوی Tools گزینه Accounts را انتخاب کنید و سپس به سربرگ Mail بروید و در لیست باز شده ایمیلی که می خواهید این خصوصیت بر روی آن اعمال شود را انتخاب و گزینه Properties را انتخاب کرده و در پنجره جدید به سربرگ Advanced رفته و در قسمت Sending گزینه Massage larger than…KB Break apart را می بینید (این عکس را مشاهده کنید) که با زدن تیک در کنار آن و با انتخاب عددی، موجب می شوید که از آن پس ایمیل هایی که از آن مقدار (این عدد بستگی دارد از چه ایمیلی استفاده می کنید که برای جیمیل توصیه می شود عدد 18000 را انتخاب کنید) بیشتر هستند به به صورت تیکه تیکه در بیاورد و در اندازه کوچکتر در بیاورد تا بتوانید ایمیل خود را به راحتی بفرستید.

 


  
  

از: http://www.softestan.com
یکی از توانمندی های یاهو مسنجر هنگام چت استفاده از دکمه
BUZZ به نوعی برای آزار طرف مقابل است! اما خود یاهو این گزینه را به نوعی تنظیم کرده است که پس از زدن دکمه تا 15 ثانیه امکان استفاده مجدد از آن وجود ندارد. در این ترفند قصد داریم روشی جالب را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید بدون استفاده از برنامه جانبی خاصی به نوعی این محدودیت زمانی را از بین ببرید و به شکل پیاپی و پشت سر هم برای طرف مقابل BUZZ بفرستید!

برای این کار:
کافی است پس از انتخاب
ID شخص از روی لیست و باز شدن پنجره PM ، یکبار دکمه BUZZ را بزنید.
اکنون به شکل سریع پنجره چت را بسته و مجدد روی
ID شخص را باز کنید و BUZZ بزنید.
اگر این کار - یعنی باز و بسته کردن پنجره چت فرد مقابل و زدن دکمه
BUZZ - را به شکل پشت سر هم و سریع انجام دهید به تعداد دفعات اینکار عمل BUZZ برای فرد مقابل صورت میگیرد.
فرد مقابل نیز اصلأ متوجه نمیشود که شما هر بار پنجره چت را میبندید و باز میکنید.


  
  

از:http://www.tarfandestan.com

در میان شرکت های بزرگ دنیا ، گوگل همواره به یکی از شوخ طبع ترین شرکت ها معروف بوده است. در این ترفند نیز قصد داریم به معرفی یکی دیگر از این شوخی های بامزه بپردازیم! گوگل صفحاتی مخفی را برای جستجو ایجاد کرده است که در نوشتار و ساختار آنها از زبانهای من درآوردی و عجیب و غریب استفاده شده است!

برای مشاهده هر یک از این صفحات عجیب کافی است به آدرسهای مخفی زیر بروید:

Bork bork bork : http://www.google.com/intl/xx-bork/
Elmer Fudd : http://www.google.com/intl/xx-elmer/
Pig Latin : http://www.google.com/intl/xx-piglatin/
Hacker : http://www.google.com/intl/xx-hacker


  
  

از: http://www.softestan.ir
همانطور که در خبرهای شبکه فن آوری اطلاعات ایران آمده بود، تعدادی آسیب پذیری امنیتی خطرناک درون ابزار پیغام رسان یاهو مسنجر کشف شد. شرکت یاهو خوشبختانه با ارائه آخرین فایل اصلاحیه نسخه کنونی این ابزار را به ویرایش
Yahoo Messenger 8.1.0.401 ارتقا داد تا محیط امن کاربران خود را دوباره به آنها برگرداند.

به سبب وجود چندین اشکال امنیتی "بحرانی" ، دریافت و نصب این بروزرسانی به تمامی کاربران پیغام رسان یاهو مسنجر توصیه میشود.

برای نصب بروزرسانی ابتدا از پنجره اصلی این ابزار به مسیر
Help> Check for Updates مراجعه کنید و اگر با پیغامی مبنی بر وجود نسخه جدیدتری مواجه شدید اقدام به بارگیری و سپس نصب آن نمائید.

http://messenger.yahoo.com/download.php


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

حراجی هم حراجی‌های قدیم! حراجی همیشه مشتریهای زیادی دارد؛ بنابر این تصمیم گرفتیم حراجی پرشین بلاگ را به گوش همه وبلاگ نویسان برسانیم، شاید وبلاگ مورد نظرشان را در این حراجی با تخفیف صد در صد تهیه کنند. دوست دارید وبلاگی را با نامی مشخص در اختیار داشته باشید، اما نمی‌توانید؟ این وبلاگ قبلاً به نام کسی ثبت شده و حالا گوشه‌ای از این دنیای دیجیتال گم و گور شده و کسی به آن سر نمی‌زند؟ اگر می‌خواهید وبلاگی از سرویس پرشین بلاگ در اختیار داشته باشید، اما وبلاگ مورد نظرتان قبلاً توسط فردی به ثبت رسیده و در حال حاضر مدت  زیادی غیر فعال مانده، می توانید در حراجی پرشین بلاگ، آن وبلاگ را خریداری کنید. قیمت کاملاً رایگان است! فقط کافی است یک ایمیل بزنید تا رمز وبلاگ در اختیارتان قرار بگیرد! حراجی پرشین بلاگ به این نحو است:

آخرین مطلب موجود در وبلاگی که قصد دارید به خود اختصاص دهید،‌ مربوط به سال 81 و82 باشد وبلاگ فقط دارای یک مطلب باشد و آن هم بسیار قدیمی باشد صاحب وبلاگ اعلام کرده باشد که قصد ادامه فعالیت در وبلاگ را ندارد. اگر وبلاگ مورد نظرتان دارای شرایط بالا است، می‌توانید آدرس آن را به طور کامل به ایمیل haraji.persianblogyahoo.com‌ ارسال کنید. وبلاگ درخواستی شما بررسی می‌شود و پس از تأیید،‌ رمز عبور آن در اختیار شما قرار می‌‌گیرد(تأیید درخواست حدوداً یک ماه زمان می‌برد و اطلاعات شخصی صاحب قبلی نیز به طور کامل از روی وبلاگ پاک می‌شود).

در نهایت،‌ شما یک ماه وقت دارید که وبلاگ را فعال کنید. فعال کردن وبلاگ، بدین معناست که حداقل یک مطلب در آن ارسال کنید تا آخرین مطلب ارسال شده در آن به تاریخ امسال باشد و شرایط برای واگذاری آن به درخواستها ی دیگر افراد نیز وجود دارد.

 


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

برای جستجوی مؤثرتر در موتورهای جستجو، ابتدا یک جمله انگلیسی در ارتباط با جستجوی خود در نظر بگیرید. مثلاً: how canl convert DVD to VCD سپس از این جمله کلمات عمومی را حذف کرده و کلمات کلید را استخراج کنید. مثلاً در عبارت بالا convert و DVD وVCD کلمات کلیدی هستند اما لازم نیست که از همان ابتدا از تمامی کلمات کلیدی استفاده کنید مثلاً دراین مورد خاص هدف اصلی شمام تبدیل DVD است. پس بهتر است از کلمات Convert   و DVD استفاده کنید. شاید روشهایی برای تبدل DVD به هر چیزی (از جمله VCD) به شما پیشنهاد شود.


86/8/12::: 1:0 ص
نظر()
  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >