سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرخوری، حجاب تیز فهمی است [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :20
کل بازدید :842514
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/1/31
7:36 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع: fu20.com

همگی شما احتمالأ سریال امام علی (ع) که چند سال پیش از سیما پخش میشد را به یاد دارید. موزیک به یاد ماندنی این سریال پس از گذشت ها مدتها همچنان در خاطره ها باقی مانده است. در صورتی که شما نیز از سیم کارتهای دائمی یا اعتباری ایرانسل استفاده میکنید با استفاده از یک ترفند مخفی و ساده میتوانید موزیک این سریال را بشنوید.جالب اینکه این کار کاملأ رایگان است و با استفاده از قابلیت دایورت میتوانید کاری کنید هر کس با شما تماس گرفت این آهنگ را بشنود!

برای اینکار:
توسط گوشی خود که سیم کارت ایرانسل در آن قرار دارد ، شماره ??? را شماره گیری نمایید.
همان طور که ذکر شد هر چقدر بخواهید میتوانید این موزیک را گوش کنید ، و همچنین شماره خود را بر روی این شماره دایورت کنید.

(با استفاده از این طرح و توسعه آن میتوان کارهای پیشرفته تری نیز صورت داد ، به عنوان مثال میتوان یک رادیوی رایگان راه اندازی کرد که به جای پخش تنها یک آهنگ ، موزیک های مختلفی را پخش کند و استفاده کنندگان این نوع سیم کارتها از یک رادیوی موزیک رایگان نیز بهره خواهند برد


87/3/17::: 1:0 ص
نظر()
  
  

منبع: www.fu20.com

قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.

ابتدا به این نکات دقت کنید:
این ترفند تنها روی گوشی هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرأ سونی اریکسون هستند همانند W??? , W??? , W??? ,K??? , K??? , S??? و … .
برای استفاده از این ترفند باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. پس پیش از هرکاری این موضوع رو یقین پیدا کنید.

اکنون همانند دستورالعمل زیر مراحل را طی کنید ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشی شما مقداری تغییرات وجود داشته باشد:
ابتدا از منوی اصلی وارد قسمت Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که میخواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنیم.
حالا به عقب بازگردید ، پس از وارد شده مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنید. Text Message را انتخاب کنید ، متن مورد نظر را تایپ نمایید و Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و ایمیل name@yoursite.com را وارد نمایید. در پایان پیام را ارسال کنید.

اکنون فرد مورد نظر به هنگام دریافت پیام به جای شماره شما آدرس ایمیلی که وارد کردید را مشاهده خواهد کرد

 


87/3/5::: 1:0 ص
نظر()
  
  

در صورتی که شما نیز از یکی از مدل های گوشی های سونی اریکسون استفاده میکنید ، به مشکل آزار دهنده ای که هر از چند گاهی پیش میاید برخورد کرده باشید. به این شکل که به هنگام باز کردن یک عکس یا فایل صوتی و استفاده از گزینه "استفاده به عنوان" گوشی شما خاموش و روشن (ریست) میشود. ممکن است فکر کنید گوشی ویروسی شده یا حتی دچار مشکلات جدی تری شده. اما این مشکل از یک دلیل خیلی ساده نشأت میگیرد! در این ترفند قصد داریم این موضوع را برای شما بازگو کنیم.

راه حل رفع این مشکل بسیار ساده است!
در 99% این موارد ، مشکل فوق به دلیل استفاده از یک تم
Theme غیر استاندارد برای گوشی است (ترفندستان) که امروزه به سادگی میتوان این تم ها را ساخت.
کافیست تمی که در حالت انتخاب دارید را تغییر داده و از یک تم استاندارد یا در حالت بهتر تم پیش فرض گوشی استفاده کنید.

منبع: Tarfandestan.com

 


  
  

مطمئنأ شما نیز تاکنون با سیم کارت های سومین اپراتور کشور به نوعی سر و کار داشته اید. سیم کارت های ایرانسل به دلیل نوآوری های متعدد و تبلیغات گسترده و به ویژه قیمت پایین توانسته است حضور موفقی را در عرصه مخابراتی کشور داشته باشد و با استقبال گسترده مردم روبرو شده است. چرا که دیگر شما تنها با 15 هزار تومان یک خط خواهید داشت! به همین دلیل ابتکارات و ویژگی های منحصر به فرد این سیم کارت ها ، مشکلات و نقص هایی که ایرانسل به همراه دارد نیز به نوعی مخفی شده است. علاوه بر توانمندی هایی همانند GPRS و MMS ، ایرانسل قابلیتهای دیگری هم دارد که بسیاری از افراد از آنها بی خبرند. یکی از قابلیتهای فوق العاده ایرانسل که به تازگی ایجاد شده است ، SMS Chat Zone نام دارد. ابزاری که شاید همینک با معرفی آن شما را به خرید یک سیم کارت ایرانسل وسوسه کند! SMS Chat Zone ابزاری است کاملأ رایگان و مجانی که به وسیله آن میتوانید یک ابزار چت کامل را از طریق SMS Chat روی گوشی خود داشته باشید. توسط SMS Chat Zone شما میتوانید با دوستان خود که ایرانسل دارند چت کنید ، دوستان جدیدی را جستجو و پیدا کنید ، از اتاق های چت استفاده کنید و در کل یک محیط چت کامل را روی گوشی خود داشته باشید. همچنین توسط SMS Chat Zone ، شما میتوانید پیام ها و آفلاین های دریافتی در یاهو مسنجر را هم به صورت SMS روی گوشی خود دریافت کنید که خود این موضوع نیز بسیار جالب است! در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه کامل استفاده از SMS Chat Zone به طور کامل بپردازیم. لازم به ذکر است این موضوع برای اولین بار توسط وب سایت تهرون 20 و ترفندستان در قالب ترفند مطرح میشود!


فعال سازی

برای فعال سازی ابتدا باید پیام کوتاهی با متن
Go برای شماره 8383 ارسال نمایید.

سپس پیام کوتاهی با متن زیر به عنوان خوشامد گویی دریافت می نمایید :

 

 

 

 

 


-
Welcome To
ChatZone!REPLY with

 


!
FF to
make-a-friend

 


!
CC to enter chat
rooms

 


86/11/27::: 1:0 ص
نظر()
  
  

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای بسیاری از SMSباز ها پیش آمده باشد ، ارسال SMS اشتباهی برای فرد دیگری است! بدین صورت که به فرض قصد دارید جوکی را برای یکی از دوستان خود ارسال کنید ، اما به دلیل شباهت نام دوستتان با رئیس شرکت و کنار هم قرار گرفتن نام این دو نفر در دفترچه تلفن گوشی ، جوک را برای رئیس خود ارسال کنید که طبعأ حالت خوبی به شما دست نخواهد داد چرا که پس از زدن دکمه SMS ، Send ارسال شده است و نمیتوان جلوی رسیدن آن را گرفت! اما در صورتی که اندکی فرز باشید به طریقی میتوان پس از ارسال SMS تا زمانی که هنوز به دست گیرنده نرسیده است ، جلوی SMS را در بین راه بگیرید ، به طوری که حتی پس از زدن دکمه Send نیز SMS به گیرنده نرسد و در بین راه متوقف شود.

این ترفند بر روی گوشی های نوکیا تست شده است در نتیجه روش آن بر روی این گوشی توضیح داده میشود ، اما امکان این کار در گوشی های دیگر نیز به روش هم شکل وجود دارد چرا که به سادگی میتوان SMS ارسال شده را متوقف کرد:

در صورتی که دکمه Send را زده اید ، ابتدا SMS شما به قسمت Outbox گوشی میرود ، در این مرحله ، SMS همچنان روی گوشی شماست و به شبکه ارسال نشده است و وضعیت آن Sending است. در نتیجه کافی است دکمه Power گوشی را زده و Switch off را انتخاب کنید تا گوشی کاملأ خاموش شود!
حال در صورتی که گوشی را مجددأ روشن کنید و به قسمت
Messaging و Outbox بروید ، SMS خود را میبینید که به حالت Deferred درآمده ، یعنی برای ارسال به تعویق افتاده است و در آخرین مرحله متوقف شده و برای طرف مقابل ارسال نشده است.
حالا میتوانید با زدن دکمه
SMS ، Options متوقف شده را با انتخاب Delete برای همیشه پاک کنید. یا حتی اگر دلتان خواست ، در زمان دیگری آن را با انتخاب Send مجددأ ارسال کنید.

منبع: Tarfandestan.com

 


  
  

منبع:p30parniyan

 

ممکن است برای شما نیز این موضوع پیش آمده باشد که دوست داشته باشید بدانید هزینه تلفن همراهتان در یک برهه زمانی خاص چقدر خواهد آمد. یا حتی هزینه موبایلتان در ماه جاری و از فلان تاریخ تا فلان تاریخ چقدر میاید. مشخصأ با صبر کردن تا رسیدن به سر ماه و دریافت قبض موبایلتان میتوانید به این موضوع پی ببرید. اما راه بسیار بهتری وجود دارد! با استفاده از این ترفند هر لحظه که اراده کنید می توانید صورتحساب موبایلتان را آنگونه که دلخواهتان هست بر روی موبایل خود به شکل SMS دریافت کنید!

 

بدین منظور:

کافیست تا یک SMS طبق الگویی که در زیر آمده است بفرستید تا به درخواستتان پاسخ داده شود:

 

فرض کنید میخواهید صورتحساب خود از تاریخ "شانزدهم فروردین ماه 1386" تا "شانزدهم اردیبهشت ماه 1386" را داشته باشید.

با استفاده از کاراکترهای انگلیسی این SMS را تایپ کرده و به شماره ی 30009 ارسال کنید:

860116,860216

 

دقت کنید:

(1)
تاریخ شروع: 860116

(2)
کاما: ,

(3)
تاریخ خاتمه: 860216

 

در پاسخ به این درخواست شما چنین SMS ای برایتان ارسال میشود ، به عنوان مثال:

[860116,860216

SMS:45158

Shahri:10566

BeineShahri:20219

Jabejaei:1382

JameMablagh:77325

Moshtarake gerami ba pardakhte bemoghe ma ra yari farmaeid

 

(کلیه ی هزینه ها به ریال می باشد)

در پایان هم ذکر این نکته الزامی است که پاسخگویی به درخواست شما ممکن است مدتی طول بکشد.

 


86/10/22::: 12:0 ص
نظر()
  
  

از: http://www.softestan.com
امروزه در کشور ما اکثر گوشی های موجود در بازار ریجستر نشده و قاچاقی به کشور وارد می شوند که این موضوع باعث نوسانات قیمت یک مدل گوشی شده که علت آن چیزی به جز غیر اصل بودن آن و به اصطلاح چنج بودن آن است که متاسفانه فروشندگان گوشی های تقلبی و یا چنج خود را به عنوان گوشی اصل به مشتری معرفی می کنند. برای شناسایی گوشی های اصلی و چنج راه های متفاوتی است که از جمله ان ها دادن کد #06#* است که سریال گوشی شما (IMEI) را مشخص نموده و شما می توانید آن را با سریال روی کارتن و باطری همخوانی داشته باشد و در غیر این صورت گوشی شما قاچاق بوده و چنج شده است. اما در این ترفند قصد داریم روشی را به شمامعرفی کنیم که برای اولین بار از طریق سایت سافتستان بر روی اینترنت قرار میگیرد. شما میتوانید به سادگی و از طریق اینترنت به اصل یا غیر اصل بودن گوشی خود پی ببرید ، بدون نیاز به یافتن کد فوق بر روی کارتن یا باطری گوشی یا سایر راهها!


بدین منظور:

ابتدا بر روی گوشی خود (با هر مدلی) کافی است کد #06#* را وارد نمایید. کد IMEI گوشی خود را مشاهده خواهید کرد.
حال به سایت اینترنتیhttps://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=imeinr بروید.
سپس کد IMEI خود را که یک کد 15 رقمی است را در صفحه مربوط به طور دقیق و بدون خطا وارد نمایید و روی دکمه analyse کلیک کنید.
اکنون سایت مشخصاتی به شما میدهد که باید به طور کامل به مشخصات گوشی شما صدق کند. از نظر مدل ، کارخانه ، کشور سازنده و...
به عنوان مثال اگر گوشی شما مدل نوکیا 3230 باشد ، میابیست بعد از وارد نمودن سریال (IMEI) گوشی ، مشخصات همان گوشی نوکیا 3230 خود را دریافت کنید ، این موضوع بدین معنی است که گوشی شما اصل بوده و هیچ گونه مشکلی ندارد. اما اگر مشخصات داده شده مربوط به گوشی شما نباشد گوشی شما قاچاق یا چنج یا... می باشد .
به عنوان مثال اگر کد یک گوشی K750i را چک کنید و این سایت مشخصات یک گوشی W750 را به شما نشان دهد ، گوشی شما غیراصل یا چنج است!


سایت فوق به غیر از چک کردن IMEI موارد دیگری را نیز آنالیز میکند:
» Phone number analysis
» IMSI number analysis
» IMEI number analysis
» SIM number analysis
» ISPC number analysis

لینک چک کردن IMEI برای تشخیص اصل بودن گوشی :
https://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=imeinr/

لینک چک کردن و آنالیزم کردن کدهای دیگر :
https://www.numberingplans.com/?page=analysis


  
  

از: http://www.softestan.ir
تصویر کنید ؛ با ذوق و شوق فراوان و البته هزینه ای فراوان تر ، گوشی موبایل خود را خریداری کرده اید! اما یک غفلت کوچک کافی است تا با افتادن گوشی در داخل جوی آب و یا حتی سرویس بهداشتی (99% مواقع!) تمامی امید و آرزوهای شما نابود شود! تصور به این موضوع نیز بسیار دردناک است! اما نه! اندکی صبر کنید! هنوز تا نابود شدن کامل گوشی زمان زیادی مانده! در این ترفند قصد داریم تا با معرفی یک ترفند خارق العاده روشی را معرفی کنیم که گوشی شما اگر یک دوش حسابی هم گرفته باشد نجات پیدا کند! ترفندی که در عین حال عجیب اما کاربردی است!

ابتدا به این داستان واقعی توجه کنید! :

Ernesto Londo?o ، خبرنگار واشنگتن پست ، پس از یک دوچرخه سواری طولانی به خانه برمیگردد و شروع میکند به شستن دست و رویش ، اما از آنجایی که کیف وسایل همراهش را بدجایی قرار بود ، ناگهان در چند لحظه کیف میگردد و گوشی BlachBerry نازنین 450 دلاریش در درون توالت می افتد! پس از اینکه از شوک حادثه خارج میشود ، سریع گوشی را از آب خارج میکند ، باتری گوشی را در می آورد و شروع به خشک کردن گوشی با سشوار میکند! اما پس از اندکی هنگامی که میبینید این روش موثر نیست و گوشی نیز وارد حالت کما شده است ، به یکی از دوستانش که در این زمینه تخصص داشته تماس میگیرد و از او کمک میخواهد. دوست عزیز هم در پاسخ او میگوید که گوشی را در یک ظرف پر از برنج نپخته بگذارد! بله! برنج نپخته! همگی ما دیده ایم که برنج خاصیت جذب رطوبت دارد و با اصول خیس کردن برنج هم آشنا هستیم (سافتستان) ولی این نکته دیگر واقعأ ظریف است! سر انجام پس از اینکه گوشی یک روز در داخل ظرف برنج می ماند ، کاملأ سالم و مانند روز اولش میشود و بدون هیچ مشکلی قابل استفاده میگردد.
این جناب خبرنگار هم تجربه گرانقیمتش را در واشنگتن پست برای عموم نوشته است ، البته آن دوستی که این روش را برای او توضیح داده است نامش فاش نشده چرا که ظاهرأ وی برای یکی از شرکتهای گارانتی یا مشابه آن کار میکند و فاش شدن نامش برای او دردسر ساز خواهد بود.

اما در این زمینه میتوان عمل دیگری را نیز صورت داد:
گوشی که یک حمام اجباری کرده است را بهتر است اول خاموش کرده سپس باطری آن را خارج نموده تا جایی که امکانش هست گوشی را با کاغذها و دستمالهایی که آب جمع می کنند خشک کرده و بعد در الکل برای مدت کوتاهی بخیسانیدش و بعد هم بگذارید خشک شود. الکل برای خشک کردن قطعات داخلی گوشی بسیار موثر خواهد بود.

این روش شاید بیشتر قابل ادراک تر باشد! اما کارایی روش اول بیشتر است.
برگرفته شده از: سایت سافتستان


86/9/15::: 12:0 ص
نظر()
  
  

منبع : سایت شاهوار

سری کامل کد های مخفی گوشی های نوکیا با اینکه در سایتهای دیگه هممی تونید پیدا کنید ، ولی همیشه جزء یکی از مطالب جالب برای دارندگان گوشی های نوکیا بوده است …
#06#*
سریال نامبر گوشی را نشان میدهد (
IMEI )

#92702689#*
نمایش : سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید.

#3370*
با این کد شما از حالت
EFR استفاده خواهید کرد که باعث میگردد از حداکثر کیفیت صدای گوشی برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما کمی بالاتر خواهد رفت.

#3370#
حالت
EFR را غیر فعال میسازد.

#4720#*
گوشی را در حالت کیفیت صدای پائین قرار میدهد و در عوض مصرف باطری شما درحدود 30 درصد کاهش میابد.

#4720#*
حالت قبل را غیر فعال میسازد.

#0000#* و یا #9999#*
ورژن سیستم عامل گوشی ، تاریخ ساخت نرم افزار، و نوع فشرده سازی را نشان میدهد.

#30#*
شماره های محرمانه گوشی را نمایش میدهد.

#67705646#*
در گوشیهای مدل 3310 و 3330 لوگوی شبکه را حذف میکند ( >
IR-TCI )

#73#*
تایمر گوشی و همچنین تمام امتیازات بدست آمده در بازیها را
Reset میکند.

#746025625#*
نمایش وضعیت سرعت
clock سیمکارت گوشی. اگر گوشی شما دارای حالت SIM Clock Stop Allowed باشد به این معنا خواهد بود که گوشی شما میتواند درحالت کمترین میزان مصرف باطری درحالت Standby قرار بگیرد.
#2640#*
کد رمز فعلی گوشی را نشان میدهد. کد رمز گوشی در حالت عادی 12345میباشد.

#7780#*
RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه ای. مناسب برای زمانیکه گوشی قاطی کرده است . درواقع درایو C گوشی را ریست میکند (ریست گوشی بدون حذف برنامه ها) بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد.)

#7370#*
فرمت گوشی . مناسب برای زمانیکه گوشی خیلی خیلی قاطی کرده است. درواقع این کد درایو
C گوشی را فرمت میکند و البته تمامی برنامه ها و فایلهای موجود بر روی این درایو از بین خواهند رفت . بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد.)
روش مستقیم فرمت گوشی های اسمارت فون بدون نیاز به منوی گوشی:

اگر پسوورد ( security code ) گوشی قبلا تغییر داده شده است و آنرا نمی دانید و همچنین گوشی شما از سیستم عامل سیمبین ورژن7 استفاده می کند ( مثل 6600 و 7610 و 6620 و 6260 و 9500 و 9300 ) ابتدا گوشی را خاموش کرده و در حالیکه سه دگمه سبز ، * ، 3 را همزمان نگه داشته اید گوشی را روشن کنید و آنها را آنقدر نگه دارید تا کار فرمت آغاز بشود. دراین حالت از شما دیگر پسوورد خواسته نخواهد شد و مستقیما گوشی فرمت خواهد شد.

فرمت کارت حافظه گوشی:

به صورت safe mode گوشی را روشن کنید ( برای اینکار درحالیکه دگمه pen (مداد) را نگه داشته اید گوشی را روشن کنید البته درظاهر تفاوتی را مشاهده نخواهید کرد.) سپس این مسیر را در گوشی بروید: menu>>Extras>>Memory>>Format MEM.card

حالت safe mode بسیار به دردتان خواهد خورد و در مواقعیکه گوشی هنگ کرده و بالا نمی آید احتمالا به دادتان خواهد رسید و باعث می شود گوشی بالا بیاید و بعد از آن بتوانید گوشی را درصورت تمایلتان فورمت و یا کار دیگری بر روی آن بکنید. درواقع کار آن همانند عمل safe mode ویندوز می باشد و در این حالت دیگر اکثر برنامه های کاربردی که در پشت صحنه همیشه در حال اجرا بودند ، دیگر اجرا نخواهند شد و به همین دلیل گوشی اصطلاحا به راحتی بالا می آید. که در گوشی های مختلف کمی متفاوت می باشد و در اسمارت فونها اکثرا باید کلید خاصی را ( کلید ABC و یا PEN ) را نگه داشته و سپس گوشی را روشن کنید.تاکید می کنم که در حالت safe mode شما تغییری در ظاهر منوی گوشی نخواهید دید و همه چیز در پشت صحنه اتفاق افتاده است و یا بهتر بگویم از اتفاق افتادن آنها ( برنامه ها ) جلوگیری کرده است.

#43#*
کنترل حالت
call waiting ( انتظار) گوشی.

#61#*
کنترل شماره ای که به عنوان
divert در صورتیکه به تلفن پاسخ داده نشود ، تعیین گردیده است.

#62#*
کنترل شماره ای که به عنوان
divert درصورتیکه شبکه دچار اشکال باشد ( آنتن نباشد) تعیین گردیده است.

#67#*
کنترل شماره ای که به عنوان
divert درصورتیکه گوشی اشغال باشد ، تعیین گردیده است.

#شماره*21**
divert به شماره مورد نظر در هر حالتی.

#شماره*61**
divert به شماره موردنظر در حالت عدم پاسخ گوئی ( no Reply )به تلفن زده شده.

#شماره*67**
divert به شماره مورد نظر در حالت اشغال بودن گوشی ( on Busy )

 


  
  

منبع : سایت شاهوار

در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش جالب بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید آخرین اخبار هواشناسی تمام شهرهای ایران را از طریق SMS دریافت کنید. در این روش کافی است کد پیش شماره هر شهر را به شماره مخصوصی SMS نمایید ، پس از چند لحظه آخرین وضعیت آب و هوایی این شهر برای شما از طریق SMS به موبایلتان ارسال میشود!

برای نمایش ادامه مطلب ، روی More کلیک کنید .

جهت اطلاع از آخرین وضعیت آب و هوایی شهرها پیغام خود را شامل پیش شماره تلفن شهر مورد نظر و جهت اطلاع از پیش بینی 24 ساعته مراکز استانهای کشور پیغام خود را شامل پیش شماره تلفن شهر مورد نظر بدون 0 به وسیله تلفن همراه به شماره تلفن 09123055005 ارسال نمایید و منتظر دریافت پاسخ بمانید. در فاصله چند ثانیه اطلاعات مورد نظر از طریق تلفن همراهتان به اطلاع شما خواهد رسید.

مثال برای دریافت آخرین وضعیت آب و هوایی شهر خودمون یعنی شاهرود ،0273 و برای اطلاع از پیش بینی 24 ساعته 273 را بایستی به شماره تلفن 09123055005 ارسال نمایید.

جهت رفاه شما لبست پیش شماره تلفنهای شهرهای مختلف کشور نیز در زیر گردآوری شده است .
لیست پیش شماره تلفن شهرهای کشور
0352682 ابرکوه
0763622 ابوموسی
0861 اراک
0451 اردبیل
036252 اردستان
0452722 ارس آباد
0441 ارومیه
066642 ازنا
08437 آباد
0441 اصفهان
0311 اصفهان - شرق
0752422 اقلید
0124533 الاشت
0663522 الشتر
0664 الیگودرز
0652 امیدیه
0392322 انار
0426 اهر
0611 اهواز
06235 ایذه
0547 ایرانشهر
0752226 ایزدخواست
0841 ایلام
0842323 ایوان
0631 آبادان
0751 آباده
0242282 آب بر
02697 آبعلی
01825221 آستارا
0221622 آلودگی
0121 آمل
0282462 آوج
011252 بابلسر
0347422 بافت
0352422 بافق
0875422 بانه
0584 بجنورد
0663224 بدرآباد
0662 بروجرد
0382422 بروجن
0612522 بستان
0599 بشرویه
0344 بم
04294 بناب
0772822 بندر دیر
0772922 بندر دیلم
0761 بندر عباس
0762 بندر لنگه
065223 بندر ماهشهر
0181 بندرانزلی
0671 بهبهان
0752322 بوانات
0771 بوشهر
048262 بوکان
0274722 بیارجمند
0872422 بیجار
0561 بیرجند
0452822 بیله سوار
0663422 پل دختر
0124522 پل سفید
04446 پیرانشهر
0282522 تاکستان
0411 تبریز
0528222 تربت جام
0531 تربت حیدریه
0862622 تفرش
021 تهران
0229 تهران - فرودگاه امام
021 تهران (شمال)
04837 تکاب
0766522 جاسک
0492302 جلفا
0772762 جم توحید
0545 چابهار
0462362 چالدران
0232453 حاجی آباد
0642452 حسینیه
077228 خارک
0543422 خاش
0242422 خدابنده
0661 خرم اباد
024255 خرمدره
0452422 خلخال
0865 خمین
0324422 خور بیابانک
0461 خوی
073262 داراب
03757 داران
0232522
دامغان
0842522 دره شهر
0665422 درود
0641 دزفول
0866422 دلیجان
06237 دهداز
08495 دهلران
0742 دوگنبدان
01942 رامسر
0691 رامهرمز
0352758 رباط پشت بادام
0131 رشت
0391 رفسنجان
0832652 روانسر
0542 زابل
0541 زاهدان
0544322 زاهک زابل
0712422 زرقان
034242 زرند
0872375 زرینه اوباتو
0241 زنجان
0151 ساری
0382352 سامان
0255 ساوه
0571 سبزوار
0729622 سد دروزن
0834 سر پل ذهاب
0431 سراب
0548522 سراوان
0512522 سرخس
04835 سردشت
0412362 سرعین
0874 سقز
0252366 سلفچگان
044352 سلماس
0231 سمنان
0322322 سمیرم
0838422 سنقر
0871 سنندج
04292 سهند
0345 سیرجان
0273 شاهرود
0342722 شهداد
0392422 شهر بابک
0321 شهرضا
0381 شهرکرد
061262 شوشتر
0711 شیراز
0572772 صفی آباد
0535422 طبس
0352735 عقدا
0352677 غریز
0534 فردوس
0731 فسا
02249 فیروزکوه
0562 قائن
0124245 قراخیل
0462272 قره ضیاالدین
087252 قروه
0281 قزوین
0763 قشم
0835422 قصر شیرین
0251 قم
0581 قوچان
0361 کاشان
053282 کاشمر
0261 کرج
0341 کرمان
0831 کرمانشاه
0174424 کلاله
0426422 کلیبر
0862545 کمیجان
0546422 کنارک چابهار
0837 کنگاور
0379522 کهنوج
0663622 کوهدشت
0382762 کوهرنگ
0152722 کیاسر
0764442 کیش
0171 گرگان
023242 گرمسار
037232 گلپایگان
0582633 گلمگان
053572 گناباد
0172 گنبد کاووس
0781 لار
0342526 لاله زار
078252 لامرد
0141 لاهیجان
0382522 لردگان
0242322 ماهنشان
0462324 ماکو
0421 مراغه
0172472 مراوه تپه
0491 مرند
0352582 مروست
087532 مریوان
0681 مسجد سلیمان
0511 مشهد
0452522 مشکین شهر
0282362 معلم کلایه
0851 ملایر
0132644 منجیل
0442 مهاباد
0352522 مهریز
0312564 مورچه خورت
0348 میانده جیرفت
0481 میاندوآب
0423212 میانه
0352772 میبد
0312422 میمه
0765 میناب
0323 نایین
0331 نجف آباد
0362424 نطنز
0443622 نقده
0852322 نهاوند
0562622 نهبندان
0663722 نورآباد
0191 نوشهر
073252 ن
یریز
0551 نیشابور
0546522 نیک شهر
0811 همدان
0652422 هندیجان
0291 ورامین
0741 یاسوج
0351 یزد

 


86/1/2::: 10:45 ص
نظر()
  
  
   1   2   3      >