سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و ابن جریر طبرى در تاریخ خود از عبد الرحمن پسر ابى لیلى فقیه روایت کرده است ، و عبد الرحمن از آنان بود که با پسر اشعث براى جنگ با حجاج برون شد . عبد الرحمن در جمله سخنان خود در برانگیختن مردم به جهاد گفت : روزى که با مردم شام دیدار کردیم ، شنیدم على ( ع ) مى‏فرمود : ] اى مؤمنان آن که بیند ستمى مى‏رانند یا مردم را به منکرى مى‏خوانند و او به دل خود آن را نپسندد ، سالم مانده و گناه نورزیده ، و آن که آن را به زبان انکار کرد ، مزد یافت و از آن که به دل انکار کرد برتر است ، و آن که با شمشیر به انکار برخاست تا کلام خدا بلند و گفتار ستمگران پست گردد ، او کسى است که راه رستگارى را یافت و بر آن ایستاد ، و نور یقین در دلش تافت . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :35
بازدید دیروز :93
کل بازدید :844285
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/31
6:30 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

شاید شما پسورد ویندوز XP را فراموش کردید و چون ویندوز شما راه اندازی نمی شود قصد دارید دوباره آن را نصب کنید. دست نگهدارید!!! با ترفندی که هم اکنون به شما آموزش خواهیم داد می توانید کلمه رمز را از ابتدای بارگذاری ویندوز تذف نمایید.



برای اینکه پسورد ویندوز xp را رد کرده و وارد سیستم شوید، زمانی که صفته welcome آمد، 2 بار Alt+Ctrl+Delete را بزنید.دراین هنگام پنجره انتخاب کاربر باز میشود. تال در قسمت login name کلمه administrator را تایپ کنید و جای پسورد را خالی بگذارید و براتتی وارد ویندوز شوید . در واقع شما با اکانت ادمین وارد سیستم شده اید و هر کاری که دلتان بخواهد میتوانید بکنید!!! از جمله تغییر و یا تذف کلمه رمز.


86/12/19::: 1:0 ص
نظر()