سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در وصف جمع فرومایگان فرمود : ] آنانند که چون فراهم آیند پیروز گردند ، و چون پراکنده گردند شناخته نشوند [ و گفته‏اند امام فرمود : ] آنانند که چون فراهم آیند زیان رسانند و چون پراکنده شوند سود دهند . [ گفتند زیان فراهم آمد نشان را دانستیم سود پراکنده شدنشان چیست ؟ » فرمود : ] خداوندان پیشه‏ها به سر پیشه‏هاى خود بازگردند و مردم از آنان سود برند : چون بنّا که بر سر ساختن بناى خود رود و بافنده که به کارگاهش و نانوا که به نانوا خانه بازگردد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :40
بازدید دیروز :93
کل بازدید :844290
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/31
7:31 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

برای فعال کردن hibernate در ویندوز xp چه کاری باید انجام داد؟
Hibernate گزینه ای است که می توان درموقع خاموش کردن کامپیوتر اطلاعات حافظه را روی هارد نوشت تا پس از روشن کردن دوباره این اطلاعات به حافظه منتقل شده و اجرای برنامه ها ادامه یابد.
برای فعال کردن این گزینه
Control panel روی performance and maintenance کلیک کرده و سپس Power options را انتخاب نمایید. در پنجره ای که باز می شود به قسمت Hibernate رفته و Enable hibermation را علامت بزنید. برای این کار باید به اندازه ظرفیت RAM روی درایو ویندوز فضای خالی موجود باشد. برای hibernate کردن دستگاه هم درمنوی شروع روی Turn off computer کلیک کنید. اگر کلید shift را نگه دارید گزینه standby تبدیل با hibemate می شود و با کلیک روی آن ویندوز به حالت hibermate می رود.