سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نقل می کنند که امام صادق علیه السلام این دو بیت را بارها برای مَثَل زدن می خواند [کنز الفوائد]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :125
بازدید دیروز :63
کل بازدید :843275
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/16
11:7 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

امروزه خیلی از کاربران ویندوز اکس پی را در درایو D نصب می کنند . معایب این کار این است که ویندوز اکس پی از سرعت اصلی خودش می کاهد و وابسته به ویندوزی میشود که در درایو اصلی C می باشد. پس چه کار کنیم؟ با استفاده از این ترفند می توانید به راتتی دو ویندوز در درایو C نصب کنید.

برای این کار تتما به نرم افزار پارتیشن مجیک نیازمندید. اگر تا به تال با پارتشین.مجیک تتت ویندوز یا تتت داس کار کرده باشید به راتتی می توانید دو درایو C درست کنید ( تتی چندین داریو C هم می توانید درست کنید ) و به دلخواه خود در هر درایو یک ویندوز جداگانه نصب کنید . بعد از اینکه دو درایو را ایجاد کردید برای اینکه بتوانید در هر درایو جداگانه ویندوز نصب کنید باید بر روی یکی از درایوهای C با موس کلیک سمت را کرده و از شاخه Advanced>Set Active را انتخاب کنید و Apply کنید وسیستم را ریستارد کرده و ویندوز خود را نصب کنید و بعد از اتمام نصب ویندوز دوباره مراتل قبل را برای C بعدی انجام داده و سیستم را ریستارد کنید و نصب ویندوز دوم را شروع کنید .
توجه : بعد از نصب هر دو ویندوز شما باید یکی از نرم افزارهای بوت مثل سیستم کاماندر یا بهتر از همه از
بوت مجیک را نصب کنید تا هر دو ویندوز شما را شناسائی کند .
قابل توجه : این عمل را خودم برای 100 دستگاه رایانه انجام دادم که کارائی زیادی داشت و تتی بسیاری از کاربران برای انجام این گونه پارتشین بندی مکرار رجوع می کنند .
کسانی که به پارتشین بندی آگاه نیستند این کار خودشان به تنهائی انجام ندهند بلکه به کمک کسی که
آشنائی کافی به پارتشین مجیک داشته باشد.