سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به مردم بیاموز و دانش دیگران را فراگیر، تا دانش خود را استوار کرده و آنچه را که ندانسته ای بدانی . [امام حسن علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :37
بازدید دیروز :44
کل بازدید :843124
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/15
12:30 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

موتورهای جستجو غیر رایگان دارای مزیتهای خاص خود هستند مثلا یک پورتال اختصاصی هستند به طور مثال موتورجستجو اختصاصی فن آوری اطلاعات هستند که ثبت نام در این موتورجستو اعتبارو بازدیدکننده خوبی را برای وبسایت شما به همراه داررد

نکته چهاردهم : صفحات در صفحه اصلی Homepage  وبسایت قابل دسترسی باشد

بعضی از موتورهای جستجو صفحاتی را که از طریق صفحه خانگی سایت قابل دسترسی نیستند، در ثبت سایت در نظر نمی گیرند. مثلا HotBot اینگونه عمل می کند. اگر شما صفحاتی دارید که نقش ورودی کاربران به سایت شما را دارد باید این نکته را درنظر بگیرید.

 

نکته پانزدهم: نسبت به تعداد لینکهای ثبت شده متعلق به وبسایت حساس باشید

اطمینان حاصل کنید موتور جستجوئی که روی آن کار میکنید محدودیتی برای تعداد لینکهای ثبت شده ( متعلق به یک سایت ) ندارد. تعدادی از موتورهای جستجو برای ثبت لینکهای یک سایت در هر روز محدودیت قائل می شوند. سعی کنید قبل از شروع به ثبت لینکهای سایت، از این محدودیتها مطلع شوید.

به طور مثال گفته می شود که موتورجستجو به بیش از 50 لینک خارجی در یک صفحه حساس است یکی از دلایل امکان وجود برخی از خرابکاری در نتایج و فریبکاری احتمالی است؛ دلیل دیگر اینکه درج زیاد لینک هم کمی غیرحرفه ای به نظر می رسد!!!

نکته شانزدهم امکان دارد که بدلیل  خطاهای موتور جستجو اطلاعات شما حذف شود

امکان دارد که بدلیل تعدادی از خطاهای موتور جستجو مقداری از اطلاعات ثبت شده ، حذف شوند. برای اطمینان از اینکه سایت شما در موتور جستجو همیشه وجود دارد، مرتبا وضعیت سایت خود را بررسی کنید. در صورتیکه مشکلی در دیدن سایت خود در موتورهای جستجو داشتید، مجددا سایت خود را ثبت کنید.

نکته آخر : در لیست سیاه قرار نگیرید

روشهای ارزیابی سایت در موتورهای جستجو در اکثر موارد محرمانه است ؛ تمام موتورجستجو سعی می کنند که روشهایی را به کار بگیریند که بهترین نتایج را به بازدیدکننده خود ارایه دهند در این میان برخی از مدیران وبلاگ یا وبسایت طمع کاری نموده به دلایل مختلف سعی می کنند موتورجستجو را فریب دهند ، روباتهای جستجوگر موتورجستجو نیز گرچه هوشمند و خودکار هستند اما با بهره گیری از الگوریتم و برنامه ریزی خاص ، سعی می کنند جلو فریبکاری را بگیریند البته خود معترفند که صددر صد موفق نیستند.

بدترین حالت برای وبسایت شما زمانی است که شما به کارهای معمول خود ادامه می دهید اما با عدم رعایت برخی از نکات نمی توانید به طور واقعی در جایگاه و رتبه درخور خود برسید ؛ پس ابتدا سعی کنید نکات را رعایت کنید و همیشه این نکته را دغدغه خود قرار دهید که نرم افزارهای روباتهای موتورجستجو هوشمند وخودکار هستند ممکن است با تمام صداقت و راستگویی شما ؛ وبسایت شما در لیست سیاه موتورجستجو قرار گرفته یا رتبه وبسایت شما کم شود. البته خیلی نگران نباشید بارعایت اصول ابتدایی به طور حتم موتورجستجو وفاداری خود را برایتان انجام می دهد