سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آن که گفتن ندانم واگذارد ، به هلاکتجاى خود پاى درآرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :33
بازدید دیروز :63
کل بازدید :843183
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/16
10:41 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع: سایت شاهوار

همگی با سایتهایی که فضای رایگان برای اشتراک گذاری فایلها در اختیارمان قرار می دهند آشنا هستیم  .

مشکل تمام شدن پهنای باند سایتها و وبلاگها ما را مجبور به استفاده از فضاهای رایگان آپلود فایلها می سازد که اکثراً محدودیتی از لحاظ تعداد دفعات دانلود و پهنای باند ندارند که از معروفترین و پرکاربردترین اینگونه سایتها می توان به سایتهای : Rapidshare - Megaupload - Sendspace و Depositfiles اشاره کرد .

اما دانلود از اینگونه سایتها برای کاربرانی که قصد دانلود رایگان از آنها را دارند (و اکثر کاربران ایرانی نیز از این دسته اند) کمی مشکل است و ممکن است به دلایل مختلفی از جمله : اتمام مقدار مجاز دانلود با هرIP ، دانلود همزمان فایل دیگری با همان IP ، حذف فایل از هاست به هر دلیل ، محدودیتهای کاربران ایرانی در برخی از سایتها و همچنین فــیـلــ‌تـ‌ر شدن برخی از این سایتها در ایران ، کاربران قادر به دانلود فایل مورد نظر شما که در یکی از سایتهای اشتراک گذاری فایل ، نباشند .

برای رفع چنین مشکلی معمولاً از لینکهای Mirror (لینکهای کمکی یا لینکهای آینه) استفاده می کنند .

بدین صورت که فایل را به جای آپلود در یک سایت در چندین سایت آپلود نموده تا کاربران در صورتی که به هر دلیل قادر به دانلود فایل نبودند از لینکهای کمکی استفاده نمایند .

اما با توجه به سرعت های پایین اینترنت در ایران و همچنین نرخ بالای اینترنت های پر سرعت ADSL ، آپلود مجدد فایل برای وب مستر سایت کمی مشکل و گاه غیر ممکن خواهد بود .

اینبار قصد معرفی دو سایت جالب را داریم که تنها با یک بار آپلود در آن می توانید فایل خود را در چندین سرور مختلف از سایتهای به اشتراک گذاری فایلها آپلود کنید …

 یعنی تنها با یکبار آپلود می توانید لینکهای مختلفی را در سایتهای مختلف در اختیار بازدید کننده سایت یا وبلاگتان قرار دهید .


» سایت asapload.com 

این سایت قادر به بارگذاری فایلها در 8 سرور مختلف  (شامل : Badongo.com - Depositfiles.com - Easy-share.com - Megaupload.com  Rapidshare.com - Sendspace.com - Sharedzilla.com - Zshare.net ) که با هر بار آپلود می توانید ، فایل خود را به طور همزمان در 4 سرور مختلف آپلود نمایید .

همچنین امکان نمایش میزان پبشرفت دانلود و اطلاعات تکمیلی شامل زمان گذشته از شروع عملیات آپلود و همچنین زمان تقریبی باقی مانده تا اتمام دانلود و نمایش سرعت دانولد بر حسب کیلوبایت بر ثانیه  از دیگر مشخصه های بارز این سایت است .

همچنین سایت asapload امکان آپلود فایلها را از طریق FTP می دهد که حتی قادرید با نرم افزارهای کار با FTP فایل خود را به راحتی آپلود کنید .

 همچنین قابلیت رمزگذاری بر روی لینک ازدیگر مشخصه های جالب این سایت به شمار می رود .

پس از اتمام دانلود لینکی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می توانید آن را در اختیار کاربران قرار دهید .

پس از کلیک بر روی لینک فوق ، پنجره ای باز خواهد شد که آدرس فایل شما را در 4 سرویس مختلفی که انتخاب کرده بودید نمایش می دهد و همچنین می توانید از مقدار دانلود هر فایل نیز باخبر شوید و یا می توانید آدرس 4 فایل فوق را به صورت جداگانه در سایت / وبلاگ خود قرار دهید .

 

» سایت tinyload.com

این سایت قدمت بیشتری داشته و با عملکردی مشابه در این زمینه شما را قادر می سازد تا فایل مورد نظر خود را به طور همزمان در سرورهای  MegaUpload.com - RapidShare.com - FileFactory.com آپلود کنید .

 


87/2/15::: 1:0 ص
نظر()