سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از گمانهاى مردم با ایمان بپرهیزید که خدا حق را بر زبان آنان نهاده است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :61
بازدید دیروز :93
کل بازدید :844311
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/31
11:30 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 

سایت یاهو تسهیلاتی را برای دو گروه از اعضای خانواده در نظر گرفته است(بچه ها و بزرگسالان). اگر نگران ارتباط اینترنتی کودکتان هستید، سایت یاهو با قابلیتی به نام Family Accounts می تواند به بهترین نحو به شما کمک نماید. توسط این قابلیت  شما می توانید یک اشتراک جداگانه برای هر فرزند ایجاد نموده و او را به اشتراک خانوادگی تان بیافزائید.

اشتراک خانوادگی

قبل از ایجاد اشتراک خانوادگی، باید یک دید روشن از این اشتراک داشته باشید که دقیقاً یک حساب خانوادگی چه کاری انجام می دهد. افراد زیر ?? سال در این اشتراک خانوادگی مجاز نیستند فعالیتهای زیر انجام دهند:

* یک باشگاه یاهو ایجاد کنند

* در مزایده های یاهو خرید و فروش نمایند.

* در شرط بندی های یاهو شرکت کنند.

* آگهی شخصی در یاهو اجرا نمایند.

* در باشگاه، گپ و یا بازارهای بزرگسالان یاهو شرکت کنند.

شما به عنوان اولیاء فرزندانتان به سادگی می  توانید لیستی از افراد را که می  توانند برای کودک شما پیغام سریع ارسال نمایند را ویرایش کرده و مانع از ارسال E-mail توسط برخی از آنها به فرزندتان شوید، همچنین می توانید به سادگی کلمه رمز و اطلاعات اشتراک فرزند خود را تغییر داده و دقیقاً بر نحوه استفاده کودکتان نظارت نمایید.

ایجاد یک جستجوی ایمن در یاهو

اگر می خواهید که یک جستجوی ایمن را برای خانواده و فرزندانتان فراهم آورید می توانید از سایتهای Yahooligans به عنوان صفحه خانگی و دروازه ای به دنیای اینترنت استفاده نمایید.

نصب یک اشتراک خانوادگی  

 

 

  

 

برای ایجاد یک اشتراک خانوادگی شما به یک کارت اعتباری نیاز دارید. لازم نیست زیاد نگران باشید خدمات سایت یاهو هنوز نیز رایگان است. از این اطلاعات برای تأیید بلوغ و بزرگسال بودن شما استفاده می شود. پس از تهیه یک کارت اعتباری:

?- در نوار آدرس مرورگر خود آدرس WWW.yahoo.com را وارد کرده و کلید Enter را در صفحه کلید فشار دهید تا سایت یاهو در روی صفحه نمایش ظاهر گردد.

?- در لیست لینک های صفحه یاهو به روی گزینه Family Accounts کلیک کنید.

?- در صفحه ظاهر شده کلمه رمز و ID ثبت شده در یاهو را وارد کرده و به روی گزینه Sign in کلیک نمائید تا به صفحه Family Accounts برگردید.

?- به روی گزینه Add a Child Account کلیک کرده و کلمه رمز و ID خود را وارد و سپس به روی گزینه Submit کلیک کنید تا صفحه تأییدیه Instant Account در روی صفحه نمایش ظاهر گردد.

در این صفحه توضیحاتی در مورد این که چرا یاهو به اطلاعات کارت اعتباری شما برای باز کردن یک اشتراک خانوادگی نیاز دارد آمده است.

?- به روی کلید Secure Account Verification کلیک کرده و شماره کارت اعتباری خود را وارد کنید. علاوه بر شماره، شما در این قسمت باید اطلاعاتی مانند نوع کارت اعتباری، سن، نام و آدرس E-mail خود را وارد نمائید.

?- به روی کلید Finished کلیک کنید.

یا هو کارت اعتباری شما را با بانک کنترل  کرده و در صورت صحت اطلاعات را تأیید می نماید.

اضافه کردن حساب اعضای خانواده به اشتراک خانوادگی

بعد از تأیید بلوغ شما توسط یاهو، دو گزینه به شما ارائه می گردد که عبارتند از:

* اضافه کردن حساب اعضای خانواده به اشتراک

* ادامه دادن به وسیله Family yahoo.com .

قبل از اضافه کردن یک فرزند به اشتراک خانوادگی ابتدا او را باید در یاهو ثبت نام نمائید برای این منظور بر روی گزینه Create a New Account for Your Child کلیک کرده و پس از ثبت نام و وارد کردن اطلاعات لازم به روی کلید Add Child کلیک کنید.

یاهو پنجره Review Child Account را که حاوی اطلاعاتی از حساب جاری فرزند شما را باز کرده و در صورت عدم ثبت نام قبلی فرزند، فرم را با اختصاص دادن کلمه رمز و ID خود به آن کامل کنید.

در خاتمه کافی است به روی کلید Add Child کلیک کنید تا به صفحه Family Accounts بروید.