سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه کسی را دیدید که به وی زهد در دنیا و کم گویی عطا شده، بدو نزدیک شوید که القای حکمت می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :35
بازدید دیروز :75
کل بازدید :843513
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/20
6:41 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

معرفی نرم افزار DriverMax (شماره 1195)

منبع:parsish.com

چند روز پیش یکی از دوستان قصد به نصب دوباره ویندوز کامپیوترش را داشت.مشکل اینجا بود که درایور هیچ یک از قطعات سخت افزاری اش را نداشت. قضیه وقتی بدتر شد که فهمیدیم هیچ اطلاعاتی از نوع و مدل سخت افزارهایش ندارد. نرم افزاری که امروز معرفی می کنم خیلی به دردش خورد. امیدوارم مورد استفاده شما هم قرار بگیرد.
برنامه DriverMax یک ابزار رایگان و قدرتمند است که به شما اجازه دانلود ، تهیه پشتیبان و بازگردانی درایور سخت افزارهای نصب شده بر روی ویندوز ویستا و XP را می دهد.همچنین با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا درایورها را از نظر بروز بودن چک کنید و در صورت وجود داشتن نسخه های جدید آنها را دانلود کنید.دانلود کردن درایورها بسیار آسان است و تنها با طی چند مرحله می توانید تمام آنها را بصورت یکجا و بدون زحمت دانلود کنید و همچنین می توانید از درایورها موجود بر روی سیستم خود یک نسخه پشتیبان گرفته و آنها را به راحتی بر روی CD کپی کنید تا دیگر نگران خراب یا گم شدن CD های نصب کننده خودتان نباشید.این کار باعث می شود پس از نصب ویندوز جدید ، زمان زیادی را صرف نصب تک تک سخت افزارهای خود نکنید.

 

DriverMax همچنین این قابلیت را دارد تا اطلاعاتی جامع (شامل نسخه و تاریخ ارائه) درباره تمام درایورهای سیستم شما را در قالب گزارش هایی فراهم کند و نیز توصیه های خوبی در مورد سخت افزار مناسب برای ویندوز ویستا به شما می کند که قبل از خریدن سخت افزار ، می تواند بسیار سودمند و مفید باشد.
بانک اطلاعاتی این نرم افزار مفید ، بیشتر از ????? مدل از انواع سخت افزار و در حدود ?????? درایور آماده برای دانلود را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. آخرین نسخه (هم اکنون ?/?) از این برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید.