سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که نهان خود را اصلاح نماید خدا آشکار او را نیکو فرماید ، و آن که به کار دینش پردازد خدا کار دنیاى او را درست سازد ، و آن که میان خود و خدا را به صلاح آرد ، خدا میان او و مردمان را نیکو دارد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :44
کل بازدید :843107
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/15
4:4 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

چت صوتی - تصویری با جیمیل (شماره1207)

منبع:  Zahra-hb.com

جیمیل بالاخره امکان چت صوتی و تصویری رو فراهم کرد. اگه وب کم داشته باشین، از این به بعد میتونین چتهای تصویری نیز داشته باشید:) اگه وب کم ندارین، دست کم میتونین از امکان چت صوتی برخوردار بشید.

برای استفاده از این امکان ابتدا باید به این صفحه برین و پلاگین مربوطه رو دانلود و نصب کنین، یا اینکه تو پنجره چت جیمیل روی منو “Options” کلیک کنین و بعد هم گزینه “Add voice/video chat” رو انتخاب کنین.

* اگه وب کم دارید و پنجره یه چتی رو از طریق جیمیلتون باز کنین، روی منوی “Video & more” کلیک کنین و بعدش گزینه “Start video chat” رو انتخاب کنید. اگه هم وب کم ندارین گزینه “Start voice chat” رو برای چت صوتی انتخاب کنید. اگه چت ویدئویی رو انتخاب کنین، میتونین سایز پنجره رو به دلخواه تنظیم کنید یعنی همین اندازه معمولی که نشون داده میشه تا Full Screen! با این امکان حتی میتونین ایمیلهای صوتی هم بفرستید.

* تو وبلاگ گوگل (که منبع این نوشته هم هست) یک ویدئو از تست این امکان گذاشته شده.

 


87/8/27::: 1:0 ص
نظر()