سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند، دانشمند نمی شود، تا اینکه . . .در برابر دانشش چیزی از کالای پست دنیا نگیرد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :35
بازدید دیروز :86
کل بازدید :842874
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/9
2:10 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

معرفی نرم افزاری که عکس تماس گیرنده راروی گوشی اضافه می کند(شماره 235)

اول ببینید ، بعد جواب دهید

همانطور که می دانید در قسمت Edit بخش مخاطبین می توانید عکس مخاطب مورد نظرتان رادر‌آنجا قراردهیدوزمانی که شخص مورد نظرتان با شما تماس یگیرد عکس تماس گیرنده در کنار شماره اش دیده می شود ابعاد عکس نمایش داده شده کوچک است که زیاد قابل مشاهده نیست دراین هفته  می خواهیم برنامه ای را معرفی کنیم که به وسیله ‌آن می توانید عکسهای مخاطبین خودرا برروی آن اضافه وآنها رابا اندازه بزرگ حد Full  Screen  تماشا کنید.یکی ازقابلیتهای دیگر این برنامه دراین است که علاوه براین که عکس مخاطب خودرادرهنگام گرفتن پیغام کوتاه یا همان SMS نیز آن راببینیدابتدا برنامه را برروی گوشی خود نصب سپس برنامه راباز ومراحل زیررادنبال کنید.

زمانی که برنامه را باز می نماید 3 قسمت اصلی برنامه دیده می شود.

:Activate دراین قسمت می توانید برنامه را فعال نمایید توجه داشته باشید اگر به جای کلمه  Deactivate ,Activate نمایش داده شود بدین معناست که برنامه درحال اجرا شدن است وبرای غیر فعال کردن باید Deactivate را فشار دهید تابه حالت اولیه خود بازگردد.

Settings: دراین قسمت دو بخش دیگر وجود دارد.

Mode : بااستفاده ازگزینه Full   Screen می توانید عکس و مشخصات گیرنده را مشاهده نمائید.زمانی که این قسمت فعال باشد اول عکس تماس گیرنده و سپس اطلاعات تماس گیرنده نمایش داده می شود. حال اگر نخواهید عکس نمایش داده شود بایدCaller Info را انتخاب کنید همانطور که گفتیم در این صورت فقط می توانید مشخصات تماس گیرنده را ببنید.

Alert: با توجه به معنی این بخش می توانید برای برنامه تعیین کنید که نوع اخطار یا همان آلارم برنامه بر روی کدام حالت فعال باشد. منظور از حالت در اینجا همان نوع ارتباط است که به دو نوع SMS وCalls تقسیم می شودود.دربخش     Alert می توانید فعالیت برنامه راروی قسمتی دلخواه تنظیم می کنید که این برنامه بطور پیش فرض حالت Both را انتخاب کرده است بدین معناست که برنامه هم تصویر فرستنده SMS هم تصویر گیرنده را نمایش می دهد .

Set Picture: زمانی که این قسمت را باز می کنید مخاطبین شما همانند فهرست باز می شود و در اینجا می توانید عکس مخاطبین خود را برای نمایش دادن انتخاب کنید .

هنگامی که گزینهOptions را بر روی هر مخاطبی باز می کنید 4 بخش اصلی دیده میشود .

Show Picture: اگر شما قبلا برای مخاطب تان عکسی را انتخاب کرده باشید با استفاده از این گزینه می توانید عکس را مشاهده نمایید.

Add  Picture: در این قسمت می توانید عکس را فراخوانی کنید که این امر بااستفاده از بخشSelect Picture میسر است و همچنین با استفاده از گزینه From pictureمی توانید بطور مستقیم از مخاطب خود عکس تهیه کنید واز آن برای تصویرمخاطب استفاده کنید.

Default Picture: با استفاده از این قسمت تصویری را بصورت آیکون استفاده کنید ویا آن را به حالت اولیه خود برنامه برگردانید.

Remove: با استفاده از این قسمت تصویری را که انتخاب کرده اید حذف کنید.

امیدواریم برنامه ای که در این هفته  معرفی کرده ایم توانسته باشد یکی از مشکلاتتان را از بین برده باشد و از این به بعد به راحتی همراه با هر تماسی تصویر مخاطب  را بصورت فول اسکرین بر روی صفحه نمایش موبایل تماشا کنید . با استفاده از آدرس زیر می توانید این برنامه را دانلود کنید.

Http://WWW.imobile.persiangig.com/z69/smartcom.sis