سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شخص با انصاف، یاران و دوستان بسیاری دارد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :65
بازدید دیروز :53
کل بازدید :844152
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/29
10:45 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع: روزنامه جام‌جم

اگر تازه به جمع وبلاگ نویسان پیوسته‌اید و می‌خواهید یک وبلاگ‌نویس موفق باشید باید نکاتی را مورد توجه داشته باشید برخی از این نکات بشرح زیر است:

عکسهای زیادی را در وبلاگ خود قرار ندهید تا صفحاتتان سریعتر بارگذاری شوند و همچنین از عکسهایی که عرض آنها بیشتر از عرض وبلاگ است استفاده نکنید تا قالب وبلاگ به هم نریزد بکوشید تعداد مطالب موجود در هر صفحه 7 تا باشد. این تعداد استانداردی برای وبلاگ‌هاست که نه‌تنها کم نیست بلکه وقت زیادی برای باز شدن صفحه وبلاگ شما صرف نمی‌شود. اگر می‌خواهید وبلاگتان جنبه کودکانه به خود نگیرد از به‌کار بردن فونت‌های بسیار بزرگ و رنگارنگ در نوشته‌های خود خودداری کنید از رنگ زمینه مشکی یا تیره برای وبلاگ خود استفاده نکنید مگر اینکه وبلاگی در زمینه ویروس و هک در اختیار داشته باشید. چرا که این نوع رنگها بیشتر در چنین وبلاگهایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین رنگهای تیره موجب خستگی چشم در هنگام خواندن محتوای وبلاگ و کم کردن اشتیاق بازدید‌کننده برای مشاهده تمامی مطالب شما خواهد شد.

بکوشید برای وبلاگ‌های با محتوای فارسی از قابلیت راست‌چین کردن مطالب استفاده کنید تا هنگام نوشتن مطالب به زبان فارسی مشکلی برای شما پیش نیاید لینک‌های خراب و باطل را از وبلاگ خود حذف کنید تا بازدید‌کنندگان از دیدن وبلاگ شما نا‌امید نشوند در صورت امکان از کپی کردن مطالب دیگر وبلاگها خودداری کنید بجای این کار می‌توانید منبع انتشار دهنده مطلب را معرفی کنید استفاده بیش ازحد از کد‌های جاوااسکریپت خسته کننده و کاری بی‌معنی است، پس فقط از کدهای ضروری و لازم برای این کار استفاده کنید.


86/1/10::: 1:58 ع
نظر()