سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با ذکر خدا دلها زنده می شود . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :34
بازدید دیروز :27
کل بازدید :843007
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/12
11:43 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع: روزنامه جام جم

از جمله امکاناتی که می‌توان به یک وبلاگ اضافه کرد نمایش مدت زمان بارگذاری صفحات وبلاگ است در چنین حالتی بازدید کننده شما به خوبی متوجه خواهد شد که برای باز شدن کامل وبلاگ شما چه مدت زمانی صرف شده است و خوئد شما نیز با آگاهی از این مطلب می‌توانید در بهبود و فشرده سازی صفصات وبلاگتان برای بارگذاری هرچه سریعتر اقدام کنید برای انجام این کار، اسکریپتی را به شما معرفی می‌کنیم که با قرار دادن آن در هر یک از صفحات وب یا وبلاگ خود می‌توانید مدت زمانی را که برای باز شدن محتویات سایت یا وبلاگ به طور کامل صرف شده است، مشاهده کنید کد‌های مورد نیاز را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

http://danlod.com/jamejam/loadingtime.zip

پس از دانلود فایل فوق و باز کردن آن دو، فایل متنی را مشاهده خواهید کرد. برای  استفاده از این قابلیت در صفحات وب خود ابتدا باید فایل متنی Loadingtimestep یک را باز کنید و سپس کدهای موجود در آنرا در بخش HEAD در سورس قالب خود قرار دهید.

پس از انجام این کار، فایل دوم یعنی Loadingtimestep دو را باز کنید و کدهای موجود در آنرا در بخش BODY در سورس قالب خود قرار دهید. در نهایت، قالب جدبد را ذخیره و وبلاگ خود را بازسازی کنید. چنانچه تمامی مراحل را به درستی انجام داده باشید، پس از باز شدن صفحه مدت زمان بارگذاری صفحه را مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید که برای ایجاد تغییر در متن نمایش مدت زمان بارگذاری صفحات می‌توانید عبارت زیر را در کد دوم تغییر دهید.

Thispagetook<spanid="endtime">o,o</span>secondstoload

نکته: هنگام تغییر متن دقت داشته باشید در <spanid="endtime">o,o</span> تغییری ایجاد نشود.