سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همگان را به شتاب خواهانند و همگان مهلت جویانند ، و همه را وقتى معین نهاده‏اند و آنان درنگ مى‏کنند و از کار باز ایستاده‏اند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :182
بازدید دیروز :75
کل بازدید :843660
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/20
10:4 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع: روزنامه جام‌جم

پایان  کابوس

اگر شما هم بیتر وقت خود را صرف حذف هرزنامه از صندوق پستی خود می‌کنید، خبر خوبی را برایتان داریم. نرم‌افزاری Spam Bully، برای رهایی از این هرزنامه‌ها به کمک شما آمده است و کابوس وحشتناک هرزنامه‌ها را به پایان می‌رساند. با استفاده از این نرم‌افزار، صندوق وارده شما خالی از هررزنامه می‌شود و ارسال و دریافت ایمیلهای خود نهایت لذت را خواهید برد.

این نرم‌افزار دارای فیلتر مخصوص هرزنامه مورد استفاده در نرم‌افزار  Outlook Express که با آنالیز ایمیلهای دریافتی، می‌تواند شما را از شر هرزنامه خلاص کند نام کامل این برنامه ‌‌Spam Bully For Outlook Express است که کار اصلی آن ممانعت از ورود هرزنامه به صندوق پستی شما در نرم‌افزار Outlook Express است، اما می‌توان از آن برای مدیریت دیگر نرم‌افزار‌های ایمیل POP3 نیز استفاه کرد.

این نرم‌افزار قدرتمند، با روش فوق‌العاده خود شناسایی و حذف هرزنامه، در بیشتر موارد قادر است99 درصد از هرزنامه‌ها را از صندوق پستی شما حذف کند. در تستی که شرکت سازنده آن گرفته است، نرم‌افزار روی یک صندوق پستی شامل 200 هرزنامه، اجراء شده و نرم‌افزار 199 ایمیل را شناسایی و حذف کرده است.

 

عملکرد هوشمند

از قابلیت‌های منحصر بفرد این نرم‌افزار، تشخیص خودکار و غیر خودکار هرزنامه‌هاست. به این صورت که علاوه برتشخیص خودکار توسط بانک اطلاعاتی موجود در نرم‌افزار، می‌توان آدرس اینمیل مورد نظر را نیز به بانک آدرس‌های  ممنوع اضافه کرد و مانع از ورود ایمیل از این آدرسها به صندوق پستی شد.

همچنین، این نرم‌افزار قادر است ایمیلهای ارسال شده توسط اسپمرهای مشهور (‌ارسال کنندگان هرزنامه) را شناسایی کند و مانع دریافت آنها شود.

 

صدور مجوز دانلود

دریافت فایلهای مخرب همراه ایمیلها، آسیب ای جبران ناپذیری را بر خواهد داشت. اگر می‌خواهید از این آسیبها در امان باشید، می‌توانید با استفاده از این برنامه قدرتمند، دریافت فایلهای همراه ایمیل‌ها را محدود کنید. به این شکل که فورمت‌های مورد نظر خود را در نرم‌افزار مشخص کنید و برنامه به صورت خودکار، عملیات حذف تمام فایلها‌یی را که به این فورمت‌ها باشند، برای شما انجام می‌دهد.

 

گزارش‌گیری

گزارش‌گیری روزانه، هفتگی وسالیانه از عملکرد نرم‌افزار در برابر هرزنامه‌ها، از دیگر امکانات این برنامه ‌قدرتمند است.

 

روش آسان

پس از نصب این برنامه، برای کار با آن نیاز به هیچ کاری نخواهید داشت. نرم‌افزار به طور خودکار ایمیلهای دریافتی شما را چک می‌کند و چنان‌چه ایمیل خوب باشد، در صندوق شما قرار می‌‌گیرد و اگر از نوع هرز باشد، به پوشه Spam انتقال پیدامی‌کند همچنین، اگر ایمیل به هیچ یک از دو حالت تشخیص داده نشود و تشخیص آن برای نرم‌افزار سخت باشد، آن را پوشه‌ای با نام Unsure قرار می‌دهد که با مراجعه به آن پوشه می‌توانید یکی از گزینه‌های Spam یا Not Spam را به ایمیل‌های موجود در آن اختصاص دهید.

لیست سیاه و سفید

می‌خواهید محدوده ایمیل‌های دریافتی خود را مشخص کنید؟ می‌خواهید فقط ایمیل‌های ارسال شده از ایران یا افراد خاص را دریافت کنید یا برعکس، می‌خواهید ایمیل‌های ارسالی از تمام نقاط جهان به جز ایران را دریافت کنید؟ این امکانات نیز در این نر‌م‌افزار برای شما تعبیه شده است. با استفاده از فهرست سیاه سفید موجود در این برنامه، می‌توانید این قبیل امکانات را نیز در اختیار داشته باشید.

امکانات دیگری نیز در این نرم‌افزار وجود دارد که بهتر است خودتان نسخه‌ای از آن را از سایت www.spambully.com  دانلود کنید و با تمام آنها آشنا شوید.

 


86/2/14::: 12:1 ص
نظر()