سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود را از اندیشه ای که مایه فزونی حکمتت گردد و عبرتی که مایه حفظ تو شود، تهی مدار . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :47
بازدید دیروز :70
کل بازدید :844204
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/30
10:53 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع: روزنامه جام‌جم

هفته گذشته، شرکت گوگل اعلام کرد که به زودی سرویس جدیدی برای جستجو و ثبت نام دامنه راه‌اندازی خواهد کرد گوگل مدتی پیش قراردادی را با دو شرکت بزرگ در زمینه ثبت نام دامنه به‌نامهای Godadde و  Enom امضاء کرده بود تا مقدمات ارایه این سرویس را فراهم کند.

هزینه‌ای که گوگل برای ثبت نام در نظر گرفته، 10 دولار برای یک سال است که کاملاً محرمانه انجام می‌گیرد و در آن، سیستمهای امنیتی خاصی برای نگهداری اطلاعات شخصی افراد در نظر گرفته شده است. بنا به گفته مسؤلان گوگل، این سرویس از دامنه‌های info. ، .biz ، .net ، .org و .com پشتیبانی خواهد کرد همچنین، در کنار جستجوی دامنه و ثبت آن، این سرویس امکاناتی برای ایجاد یک حساب اداری و اجرایی برای مدیریت سایت و شکل‌دهی آن نیز دارد سرویس جدید گوگل که با نام Google Apps For your Domain معرفی شده، با سایر سرویسهای این شرکت نیز در ارتباط است که صندوق پست الکترونیکی گوگل (جمیل)، تقویم، سرویس ارسال آنی پیام (google talk)، سرویس ایجاد صفحه گوگل (google page creator)، از آن جمله هستند. بعنوان مثال، کاربر می‌تواند از طریق سرویس اسال آنی پیام گوگل، امکان مکالمه و گفتوگو به کاربران سایت خود بدهد و یا صفحات سایت خود را از طریق سرویس ایجاد صفحه گوگل طراحی و راه‌اندازی کند. گوگل در این سرویس، سعی کرده بدون آنکه نیاز به نرم‌افزار یا سخت افزار اضافی داشته باشد، به کاربران خود امکان همکاری و ارتباط بیشتری بدهد همه چیز در این سرویس آنلاین است و با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد هزینه پایینی دارد.

سرویس ثبت دامنه گوگل، هم اکنون در دسترس کاربران اینترنتی قرار دارد و برای استفاده از آن، می‌توان از آدرس www.go/ogle.com/a استفاده کرد.

منبع: infoworld