سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رسول خدا فرمود : «نزد خداوند، هیچ چیز دشمن تر از خانه ای که بر اثرطلاق ویران شود، نیست» . سپس امام صادق علیه السلام فرمود:«خداوند ـ عزّوجلّ ـ، به سبب دشمنی ای که با جدایی داشت، درباره طلاق تأکید ورزید و سخن را در آن باب، بارها بازگفت. [صفوان بن مهران ـ از امام صادق علیه السلام نقل می کند ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :43
بازدید دیروز :70
کل بازدید :844200
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/30
10:5 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع: روزنامه جام‌جم

بدون شک Ask.com یکی از بزرگترین موتور‌های جستوجو در شبکه اینترنت است که به خاطر محبوبیت موتور جستوجوگرهایی چون گوگل و یاهو کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هفته گذشته، این موتور جستوجوگر، سرویس جدیدی را به عنوان AskCity که یک سرویس جستوجوی محلی است، ارایه کرد. سرویس AskCity، از طریق آدرس اینترنتی این موتور جستوجو، در حالی این سرویس ارایه داده که حدود یک سال پیش، سرویس مشابه آن توسط شرکتهای گوگل، یاهو و مایکروسافت ارایه شده بود Ask.com سعی کرده به سرویس خود امکانات دیگری اضافه کند که سایر موتور‌های جستوجوگر از آنها بی‌بهره باشند و به ترتیب با آنها رقابت کند. یکی از امکانات منحصر به فرد این سرویس، استفاده از امکانات شبکه‌ای و رسانه‌ای شرکت IAC و شرکتهای همکار آن است. شرکت IAC، سال گذشته، در ازای 85/1 بیلیون دلار، سهام کامل موتور جستوجوی Ask Jeeves را خریداری کرد و پس از این موتور جستوجو با نام Ask.com فعالیت خود را ادامه داد.

سرویس AskCity یک موتور جستوجوی محلی است که یک نقشه کامل از کل جهان دارد. این نقشه، دارای اطلاعات شغلی و تجاری نظیر اطلاعات رستورانها، سینماها،‌ و فعالیتهای تجاری مختلف است و بهترین وسیله برای افرادی است که دوست دارند با مؤسسات و شرکتهای دیگر ارتباط برقرار کنندو خود را به آنها معرفی کنند. این سرویس بیشتر که در آمریکا و کشورهای اروپایی مورد بهره‌برداری قرار گرفته، می‌تواند تا چند سال آینده در سرار دنیا استفاده شود. یکی از ویژگیهای مهم نقشه سرویس AskCity، امکانات رسانه‌ای آن است که مانند یک تابلیو هوشمند؛‌ می‌توان روی آن مکانی را علامت زد و نکته‌ای را اضافه کرد و همچنین، می‌شود قسمتهای مورد نظر را به پایین نقشه اضافه کرد تا در دفعات بعدی نیاز به جستوجوی آن نباشد.

منبع:InformationWeek

 


86/2/27::: 10:49 ع
نظر()