سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در ادب نفست این بس که واگذارى ، آنچه را از جز خود ناپسند شمارى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :57
بازدید دیروز :93
کل بازدید :844307
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/31
10:32 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع: روزنامه جام‌جم

حتماً با بخش "تماس با ما"، در سایتها برخورد کره‌اید. می‌خواهیم اسکریپتی را به شما معرفی کنیم که با ستفاده از آن بتوانید فرم بسازید تا بازدید کنندگان‌تان با شما در تماس باشند و بدون نیاز به هیچ نرم‌افزار یا سرویسی، برایتان ایمیل ارسال کنند. ابتدا باید نسخه‌ای از اسکریپت را از لینک زیر دانلود کنید:

http://txtbox.co.za/dl/txtmailer-2.0.zip

پس از دانلود فایل مربوط، آنرا از حالت فشرده خارج کنید. فایلی با نام txtmailer.php ‌ در اختیار شما قرار می‌گیرد با ویرایشگر مورد علاقه خود،‌ آن را آماده ویرایش کنید و تغییراتی که ذکر می‌شود،‌در آن ایجاد کنید. در خط دوم آن، به‌جای عبارت addressyour-domain.com، آدرس ایمیل خود را که می‌خواهید سفارشها و تماسها به آن ارسال شوند، وارد کنید.

در خط سوم، به‌جای عبارت site feedback، موضوع ایمیلی را که ب شما ارسال می‌شود، مشخص کنید. در خط چهارم نیز بجای عبارت http://mysite.com/thanks.htm می‌توانید لینک صفحه‌ای را مشخص کنید که پس از پر کردم فرم سفارش برای بازدید کننده شما به نمایش در خواهد آمد. پس از تکمیل بخشهای مربوط و ذخیره این فایل، باید آنرا روی سرور خود در اینترنت آپلود کنید.( اگر وبلاگ دارید، می‌توانید آنرا روی یکی از سرورهای ارائه دهنده فضای رایگان که از فایلهای php نیز پشتیبانی می‌‌کند، قرار دهید.) پس از آپلود این فایل، برای استفاده از آن می‌توانید به محتویات فایل دانلود شده مراجعه کنید و فایل Example.html  را با استفاده ویرایگر مورد علاقه‌تان باز کنید. سپس به نحوه آوردن فرم سفارش در آن توجه کنید. این صفحه، مثال بسیار خوبی برای استفاده از امکانات این اسکریپت است و تنها نکته آن این است که باید دقت کنید که در فرم مربوطه بجای عبارت action=txtmailer.php، لینک فایل txtmailer.php را به‌طور کامل مقابل action= قرار دهید.