سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش فرا گیرید ؛ چرا که در تنهایی، همدم و در غربت، همره و در خلوت، هم صحبت است [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :36
بازدید دیروز :70
کل بازدید :844193
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/30
8:4 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع: روزنامه جام‌جم

در بزرگترین سایت تخصصی مبایل

عنوان بالا واقعاً برازنده سایتی است که می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم. سایت www.gsm.ir، یک سایت تخصصی موبایل، حاصل تلاش دو ساله تعداد از متخصصین ارتباطات و گوشیهای تلفن همراه است که به تازگی را‌ه‌اندازی شده است. در این سایت، هرچه که بخواهید در زمینه تلفن همراه موجود است؛ از اطلاعات درباره انواع مدلهای گوشی تلفن همراه گرفته تا مقایسه انواع مختلف و قیمت‌های روز  بازار. البته هنور این سایت دوران آزمایشی خود را سپری می‌کند و برخی اطلاعات آن نیاز به تکمیل دارند.

در صفحه اصلی این سایت، قسنتهایی نظیر اخبار روز، آخرین قیمتهای سیم کارت و قسمت جست‌و‌جوی گوشی تلفن همراه وود دارد. همچنین، در قسمت میانی صفحه، آیکونهای مربوط به سرویسهای مختلف این سایت، نظیر گوشیها، بررسی تخصصی، جدیدترین گوشیها و لوازم جانبی، مشاوره و مقایسه گوشیها و نیز قسمت دانلود نرم‌افزار، بازی و تم گوشی تلفن همراه قرار گرفته است.خلاف سایتهای نرم‌افزاری خارجی، اطلاعات این سایت کاملاً رایگان است. نکته بسیار مفید و برجسته این سایت، اطلاعات فارسی آن است. به عنوان مثال، در قسمت بررسی تخصصی گوشیهای تلفن همراه، تمام جزئیات گوشی همراه با تصاویر، به زبان فارسی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

از دیگر قسمتهای جالب این سایت، بخش مقایسه گوشی‌هاست که در آن می‌توان  دو گوشی مختلف از هر نوع و مدل را انتخاب و تک تک مشخصات آن، اعم از قیمت، اندازه، نوع دوربین، امکانات جانبی و ارتباطی آن را باهم مقایسه کرد. به غیر از این بخش، قسمت واژه‌ها که دسترسی به آن از صفه اصلی سایت امکان پذیر است، بسیار جالب و کاربردی است. در این قسمت ، به ترتیب حروف الفبای انگلیسی و فارسی،‌کلمات کاربردی و تخصصی در صنعت مخابرات و تلفن همراه با توضیحات کامل آمده است که می‌توان مرجع خوبی برای بازدیدکنندگان باشد.