سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را بگیرید؛ حتی از مشرکان . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :93
کل بازدید :844262
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/31
1:54 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع: روزنامه جام‌جم

مقدمه‌ای بر تجارت

از قدیم گفته‌اند رمز موفقیت در هر کاری تبلیغ و کیفیت انجام کار و در هر شغلی،‌ تبلیغ حرف اول را می‌زند. یکی از راحترین روشهای تبلیغاتی، ارائه کارت ویزیت به مشتریان است امروزه، کار چاپ و طراحی کارت ویزیت توسط بیشتر مراکز خدمات کامپیوتری انجام‌پذیر است، اما به نظر شما، آیا تمام کسانی که کارت ئیزیت طراحی می‌کنند، طاحان حرفه‌ای هستند و ساعتها وقت خود را صرف طراحی کارت ویزیتها می‌کنند؟ تا به حال به این فکر کرده‌اید که خودتان با سلیقه خودتان هم می‌توانید کارت ویزیت طراحی کنید؟ اگر فکر می‌کنید با نرم‌افزارهای طراحی آشنایی ندارید و یا از پس این کار بر نمی‌آیید، باید بگوییم سخت در اشتباه‌اید، چرا که با استفاده از نرم‌افزار قدرتمند Business Card Designer Plus ، حتی کم تجربه‌ترین افراد نیز می‌توانند کارت ویزیت دلخواه خود را به حرفه‌ای ترین شکل ممکن طراحی کنند.

 

سرعت

استفاده از بخش ویزارد موجود در این نرم‌افزار، به شما کمک می‌کند تا با ایده گرفتن از صد طرح آماده، در کمترین زمان ممکن، طرح موجود نظر خود را ایجاد کنید.

 

تصاویر پیش‌ساخته

ایجاد طرح کارت ویزیت در هر اندازه‌ای که شما مایل باشید، از دیگر امکانات این نرم‌افزار قدرتمتند است، به این ترتیب، نیاز نیست کارت ویزیت شما حتماً در اندازه‌های استاندارد باشد. می‌توانید با تغییر اندازه، کارت ویزیت خود را بسیار جذاب و حرفه‌ای کنید. همچنین، طراحی کارت ویزیت در مدلهای مختلف، از جمله استاندارد افقی، عمودی، دورو و سی دی کارت نیز با استفاده از این نرم‌افزار امکان پذیر است.

 

چاپ حرفه‌ای

پشتیبانی از سیستم چاپ حرفه‌ای، از دیگر قابلیتهای این نرم افزار قدرتمند است. با بهره‌گیری از این قابلیت، می‌توانید کارتهای طراحی شده‌تان را خودتان به هر تعداد که مایل باشید چاپ کنید و از آنها استفاده کنید. همچنین، اگر بخواهید تعداد زیادی از طرح مورد نظر خود را چاپ کنید، می‌توانید طرح موبوط را بصورت عکسی با کیفیت بالا، ذخیره کنید و آنرا برای چاپ به چاپخانه ببرید.

 

افکتهای گرافیکی

یکی از جذابیت‌های کار با نرم‌افزار‌های گرافیکی، افکتهای موجود در آنهاست. این نرم‌افزار نیز مستثنا نیست و افکتهای زیادی هم چون gamma , noise , negative , rotate , flip , mirror , crop   و ... دارد با استفاده از امکان محو کردن (transparent) می‌توانید تصاویر زمینه‌ را محو و نامرئی کنید تا طرحزیبایی خاصی پیدا کند.

 

ابزارهای رسم

ابزارهای رسم اشکال هندسی، هم چون مستطیل، مثلث، لوزی، بیضی و ... از دیگر ابزارهای موجود در این نرم‌افزار است که هنگام طراحی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

 

افکتهای متنی

علاوه بر افکتهای موجود برای اعمال روی تصاویر، افکتهای مختلفی نیز برای اعمال روی متون موجود در طرح شما وجود داردو می‌توانید متن خود را به صورت حلزونی، شعاعی، کمانی و ... بنویسید. هم چنین، تغییر در نوع قلم، اندازه،‌ رنگ، استایل، سایه و میزان دوران آن نیز دز این نرم‌افزار قابل انجام است.

بدون ایده طراحی کنید

همان طور که متوجه شدید، در استفاده از این نرم‌افزار، نیاز به هیچ ایده‌ای برای طراحی نخواهید داشت. پس بزرگترین مشکل که همان ایده و چیدمان تصاویر که در کنار یکدیگر است نیز، وجود نخواهد داشت. مدلها و تصاویر پیش ساخته که کاملاً با طرح‌‌های کارتهای تجارت مطابقت دارند، در این نرم‌افزار موجود است و تنها فاصله شما باکارت تجارت دلخواه‌تان، انتخاب آنها و قرار دادن‌شان در محل مورد نظر است. اگر به استفاده از این نرم‌افزار علاقه دارید، می‌توانید نسخه‌ای از آن را از سایت زیر دانلود کنید:

www.camdevelopment.com

 

امیر عصاری