سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود رأی، در خطا و اشتباه فرو می افتد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :28
بازدید دیروز :130
کل بازدید :843308
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/17
5:20 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع: روزنامه جام‌جم

حراجی هم حراجی‌های قدیم! حراجی همیشه مشتریهای زیادی دارد؛ بنابر این تصمیم گرفتیم حراجی پرشین بلاگ را به گوش همه وبلاگ نویسان برسانیم، شاید وبلاگ مورد نظرشان را در این حراجی با تخفیف صد در صد تهیه کنند. دوست دارید وبلاگی را با نامی مشخص در اختیار داشته باشید، اما نمی‌توانید؟ این وبلاگ قبلاً به نام کسی ثبت شده و حالا گوشه‌ای از این دنیای دیجیتال گم و گور شده و کسی به آن سر نمی‌زند؟ اگر می‌خواهید وبلاگی از سرویس پرشین بلاگ در اختیار داشته باشید، اما وبلاگ مورد نظرتان قبلاً توسط فردی به ثبت رسیده و در حال حاضر مدت  زیادی غیر فعال مانده، می توانید در حراجی پرشین بلاگ، آن وبلاگ را خریداری کنید. قیمت کاملاً رایگان است! فقط کافی است یک ایمیل بزنید تا رمز وبلاگ در اختیارتان قرار بگیرد! حراجی پرشین بلاگ به این نحو است:

آخرین مطلب موجود در وبلاگی که قصد دارید به خود اختصاص دهید،‌ مربوط به سال 81 و82 باشد وبلاگ فقط دارای یک مطلب باشد و آن هم بسیار قدیمی باشد صاحب وبلاگ اعلام کرده باشد که قصد ادامه فعالیت در وبلاگ را ندارد. اگر وبلاگ مورد نظرتان دارای شرایط بالا است، می‌توانید آدرس آن را به طور کامل به ایمیل haraji.persianblogyahoo.com‌ ارسال کنید. وبلاگ درخواستی شما بررسی می‌شود و پس از تأیید،‌ رمز عبور آن در اختیار شما قرار می‌‌گیرد(تأیید درخواست حدوداً یک ماه زمان می‌برد و اطلاعات شخصی صاحب قبلی نیز به طور کامل از روی وبلاگ پاک می‌شود).

در نهایت،‌ شما یک ماه وقت دارید که وبلاگ را فعال کنید. فعال کردن وبلاگ، بدین معناست که حداقل یک مطلب در آن ارسال کنید تا آخرین مطلب ارسال شده در آن به تاریخ امسال باشد و شرایط برای واگذاری آن به درخواستها ی دیگر افراد نیز وجود دارد.