سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، پیرِ زناکار، دولتمندِ ستمکار، فقیرِمتکبّر و گدای سِمِج را دشمن می دارد و پاداشِ بخشنده منّت گذار را از میان می برَد و متکبّرِ گستاخِ دروغگو را سخت دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :48
کل بازدید :842963
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/11
5:17 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

شرکت های مایکروسافت، سیسکو و EMC در حال کار با دولت آمریکا برای توسعه سیستم ایمن اشتراک داده ها ( Secure data-sharing System) هستند.

به گزارش بخش خبر http://iritn.com ، تکنولوژی قدرتمند هر کدام از این شرکتها سیستمی را به وجود خواهد آورد که به دولت مردان آمریکا اجازه ی به اشتراک گذاری امن داده در بین چندین کارگزار و نمایندگی را می دهد.هدف دستیابی به این سیستم از زمان حادثه ی 11 سپتامبر 2001 اعلام شده است.
دولت مردان آمریکا معتقدند که شکست بعضی از عملیات آنها به این دلیل است که تروریست ها واکنش ها و سناریوهای آن ها را به دست آورده اند!

هدف پروژه
SISA (Secure Information Sharing Infrastructure) ایجاد سیستمی است که اجازه به اشتراک گذاری داده بین کارگزارن مختلف که اعتبار دسترسی به داده ها را داشته باشند می باشد.
شرکت های سیسکو، مایکروسافت،
EMC این سیستم را با تکنولوژی ای توسعه خواهند داد که در بازار توزیع نشده یا به میزان کمی توزیع شده است .

در این پروژه سیسکو بر روی امنیت شبکه و حفاظت داده، مایکروسافت بر روی شناسایی مدیریت و سیستم های عامل و شرکت
EMC بر روی ذخیره سازی اطلاعات کار خواهند کرد.

این شرکت ها جدول زمانی یا قیمتی برای این سیستم ارائه نداده اند و تنها یک دید کلی از چگونگی اعتبار و در دسترس بودن اطلاعات از شبکه را ارائه دادند.

یک مدیر سیستم
SISA اطلاعات شخص را با استفاده از Microsoft Active Directory تایید و ایجاد می کند سپس یک اتصال VPN ( شبکه خصوصی مجازی) به کاربر اجازه می دهد که به فایل هایی که به او اجازه دیدن داده شده است متصل شود.
سیسکو بر قابل دسترس بودن منابع مخصوص مثل نوشتن، متن های ایمیل و اسناد نظارت می کند.