سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه کسی که نشانه های دین را نمی شناسد به بهشت برود؟ [عیسی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :35
کل بازدید :843068
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/14
7:23 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

از هر پنجاه نفر ساکنین زمین ، یکی در فیس بوک عضو است(شماره 1203)

منبع:parsish.com

بله ! درست خواندید. شبکه اجتماعی فیس بوک به یک رکورد تازه دست یافت. به گفته مسئولین این وبسایت ، تعداد کاربران فیس بوک از تعداد ?? میلیون نفر در جولای به رقم باورنکردنی ??? میلیون رسیده است. شریل سندبرگ در کنفرانس Dreamforce ضمن اعلام این خبر افزود “فیس بوک هم اکنون میزبان بیشتر از ??? میلیون وب افزار (Application) است ، برنامه های کوچک تحت شبکه ای که می توانند در میان صفحات فیس بوک قرار بگیرند و یا با دیگر کاربران به اشتراک گذارده شوند.”

در صورتی که آمار کاربران فیس بوک را با جمعیت کل کره زمین مقایسه کنیم ، به این حقیقت خواهیم رسید که ?% انسان های ساکن بر روی کره خاکی در فیس بوک پروفایل دارند یا به عبارت دیگر از هر پنجاه نفر ، یکی در این وبسایت عضو است.
آیا به دنبال سایتی می گردید که میزبان بیش از ?? میلیارد قطعه عکس بوده و روزانه این عدد بصورت تصاعدی افزایش می یابد ؟ شما چه عواملی زمینه ساز این موفقیت بزرگ برای صاحبان فیس بوک بوده است ؟

  • برای Application در این کاربرد به نظرم لغت “برنامه” یا “نرم افزار” لااقل در کاربرد رایج فعلی مناسب نیست. وب افزار شاید بهتر باشد.
  • فیس بوک برای شما هم فــیل/تر است ؟ فعلا مجبوریم از همان روش استفاده کنیم و دعا کنیم که مسئولین محترم به اشتباهاتشان در مسدود کردن این گونه سایت ها پی ببرند.