سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا را در هر نعمتى حقى است ، هر که آن حق از عهده برون کند خدا نعمت را بر او افزون کند و آن که در آن کوتاهى‏روا دارد خود را در خطر از دست شدن نعمت گزارد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :31
بازدید دیروز :59
کل بازدید :842929
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/10
6:3 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

ظاهر جی میل خود را تغییر دهید (شماره 1210)

منبع: parsish.com

تاکنون برای تغییر ظاهر جی میل مجبور بودیم از اسکریپت های توسعه داده شده ی greasemonkey در مرورگر فایرفاکس استفاده کنیم اما ازین پس دیگر نیازی به این کار نیست.
گوگل امروز قابلیت تغییر پوسته در جی میل را بصورت رسمی عرضه کرد و شما می توانید با چند کلیک ساده شکل و شمایل جی میل خود را تغییر دهید. بیشتر از ?? طراحی در رنگبندی های متفاوت وجود دارد که قادر خواهید به دلخواه هر یک را انتخاب نمایید.پیش از این گوگل ، امکان تغییر ظاهر را در شبکه اجتماعی خود ، Orkut فراهم آورده بود.

 

چگونه از پوسته های جی میل استفاده کنیم؟
این کار بسیار ساده است.شما نیاز به دانلود یا نصب هیچ کدی ندارید. تنها به Gmail خود وارد شوید ، به قسمت تنظیمات (Settings) بروید و سپس بر روی زبانه ی آخر که Themes نام دارد کلیک کنید و رنگبندی دلخواه خود را انتخاب نمایید.

در صورتی که زبانه Themes را مشاهده نمی کنید تعجب نکنید، این امکان هنوز برای همه کاربران فعال نشده است اما ظرف چند روز آینده برای همه قابل استفاده خواهد بود. استایل Shiny نظرم را بیشتر جلب کرد : مدرن ، زیبا و تمیز … تا نظر شما چه باشد. اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت جدید جی میل را از اینجا بخوانید