سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که نرمخو گردد، دوستی اش [در دل ها [جایگیرمی شود [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :8
کل بازدید :842585
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/4
10:49 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

11 کلاینت رایگان برای تویتر (شماره 1211)

منبع: soboone.wordpress.com

تویتر یه سرویس اجتماعی هست که میتونید توش عضو بشید مشکلی داشتید بگید و لایو جوابش و بگیرید البته اگه آدم باحالی باشید و اینگه تویتر کلی واسه خو.دش خداس حتی سازنده ی سایت تویتر هم از نظر بیزنس ویک جزو 25 فرد تاثیر گذار در وب بوده که البته در این لیست کسانی مثل استیو و بالمر و مت بزرگ و… دیگه هم بودند!

اگه شما تویتر استفاده نمیکنید پس ازش استفاده کنید حتی برای یه بار عضو شدن که توش راحت و رایگان پس عضو شید بعد تویت کردن از خود وبسایتش ممکنه براتون زیاد جالب نباشه هرچند که در ابتدا ممکنه همونم سرتون و بگیره!(خودمو میگما) پس بیاید یه خورده پروفشنال تر از قبل تویت کنید!

نکته: بیشتر تویتر کلاینت ها از adobe air استفاده میکنن که قبل از استفادشون باید اون رو دانلود کنید البته بعضی ها هم هستن که نیازی بهش ندارن پس مطلب رو کامل بخونید!.

Twhirl یکی از محبوبترین تویتر کلاینت ها هست که هم رو ویندوز هم رو مک کار میکنه(منظور از کار کردن شخم زدنه!) و همسازی شده برای این سرویس ها هم هست

 


87/9/1::: 1:0 ص
نظر()
  
  

ظاهر جی میل خود را تغییر دهید (شماره 1210)

منبع: parsish.com

تاکنون برای تغییر ظاهر جی میل مجبور بودیم از اسکریپت های توسعه داده شده ی greasemonkey در مرورگر فایرفاکس استفاده کنیم اما ازین پس دیگر نیازی به این کار نیست.
گوگل امروز قابلیت تغییر پوسته در جی میل را بصورت رسمی عرضه کرد و شما می توانید با چند کلیک ساده شکل و شمایل جی میل خود را تغییر دهید. بیشتر از ?? طراحی در رنگبندی های متفاوت وجود دارد که قادر خواهید به دلخواه هر یک را انتخاب نمایید.پیش از این گوگل ، امکان تغییر ظاهر را در شبکه اجتماعی خود ، Orkut فراهم آورده بود.

 

چگونه از پوسته های جی میل استفاده کنیم؟
این کار بسیار ساده است.شما نیاز به دانلود یا نصب هیچ کدی ندارید. تنها به Gmail خود وارد شوید ، به قسمت تنظیمات (Settings) بروید و سپس بر روی زبانه ی آخر که Themes نام دارد کلیک کنید و رنگبندی دلخواه خود را انتخاب نمایید.

در صورتی که زبانه Themes را مشاهده نمی کنید تعجب نکنید، این امکان هنوز برای همه کاربران فعال نشده است اما ظرف چند روز آینده برای همه قابل استفاده خواهد بود. استایل Shiny نظرم را بیشتر جلب کرد : مدرن ، زیبا و تمیز … تا نظر شما چه باشد. اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت جدید جی میل را از اینجا بخوانید

 


  
  

مرورگر پر قدرت و بسیار زیبا با Maxthon 2.1.5 Build 1250 Final (شماره 1209)

منبع: kamyabonline.com

شاید بسیاری از شما با مرورگر MYIE2 آشنا باشید. Maxthon نام جدید و تغییر یافته MYIE2  میباشد در واقع Maxthon نسل جدیدی از مرورگر های MyIe بوده که پس از گذشت یک سال از فعالیتش با نام دیگری ارائه شده است.ماکستون مرورگرقدرتمند و و انعطاف پذیری است که از قدرت و هسته  مرورگر IE (مرورگر intenet explorer ویندوز)استفاده کرده و بر خلاف آن دارای قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی میباشد. نکته قابل توجه این است که این مرورگر تقریبا 65% از رم شما را کمتر از کاوشگر ویندوز اشغال میکند از این رو مانع کاهش سرعت در سیستم میشود.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Maxthon 2.1.5 Build 1250 Final:
-
Tabbed Browsing Interface مرور همزمان چند صفحه وب در یک پنجره:
 ماکستون از یک رابط جدولی قوی برای مرور اینترنت استفاده می کند توسط این رابط شما می توانید بدون شلوغ کردن نوار وظیفهَ ویندوز چند سایت را با هم ودر یک پنجره باز کنید .دراین حالت مرورکردن آنها آسانتر می شود چرا که اطلاعات مربوط به مقدار فضای بارگذاری شده از سایت در بالای جدول دیده میشود.
-
Mouse Gestures حرکات بیانگرموس:
 به مرورگر خود توسط موس فرمان بدهید! با فعال کردن ویژگی حرکات بیانگر موس می توانید توسط گرفتن یک کلید موس و حرکت دادن آن به یک سو به مرورگر دستور بدهید.حرکات بیانگر موس انقلابی دیگر در صنعت مرور اینترنت است.بعضی از مردم می گویند که این کار شبیه به انجام کونگ فو با موس است.
-
Super Drag&Drop گرفتن وانداختن ویژه:
ماکستون انقلابی جدید در افزایش سرعت مرور صفحات وب به وجود آورده,به این ترتیب که شما کافی است یک پیوند را بکشید وبیندازید تا در جدولی جدید باز شود, شما می توانید پیوند را به هر جای صفحه که بخواهید بیندازِید همین طور اگر متنی را انتخاب کرده و به هر جای صفحه بیندازید توسط موتور جستجو گر پیش فرض شما در اینترنت به دنبال آن می گردد.
-
Privacy Protection- محافظت ازاطلاعات شخصی شما.
شما می توانید با چند کلیک گذشته ها؛کوکیها وصفحاتی که توسط برنامه ضبط شده اند ؛رمزها و.. را پاک کنید همین طور می توانید اینهارا به گونه ای تنظیم کنید که با آغاز شدن یا بسته شدن ماکستون پاک شده تا اثری از اعمال شما بجای نماند.
- نوار علاقه مندی ها:
ماکستون یک نوار علاقه مندیها را به محیط برنامهَ شمااضافه می کند که توسط آن می توانید به پوشه پیوندها که در پوشه علاقه مندیهای شما قراردارد یا هر پوشه ای که بخواهید دسترسی داشته باشید.
-
AD Hunter - شکارچی تبلیغات آزار دهنده اینترنتی.
صفحات ناگهانی صفحات شناور تصاویر تبلیغاتی فلاشهای تبلیغاتی....همه وهمه چیزهای آزاردهنده ای هستند اما با شکارچی تبلیغات از همهَ آنها راحت شوید.این برنامه تمامی تبلیغات (حتی درون سایت)رامی تواند مسدود کند وشما را از شرشان راحت کند.
-
Support Google Bar  پشتیبانی کامل از نوار ابزار گوگل:
 آیا نوار ابزار گوگل را می توانید بروی مرورگر دیگری جز کاوشگر اینترنت اکسپلورر نصب کنید؟ جواب خیر است, اما برای ماکستون جواب آری است چرا که ماکستون از نوار ابزار گوگل به طور کامل پشتیبانی می کند. نوار برنامه های خارجی با ماکستون شما می توانید با چند کلیک ساده برنامه ای از سیستم خودتان را اجرا کنید وحتی می توانید آنها را طوری تنظیم کنید که با ماکستون شروع و اجرا شده و همچنین با ماکستون بسته شوند.
-
Skins- تعویض پوسته های مروگر.
 ماکستون از پوسته های انعطاف پذیری استفاده می کند تا زیباتر به نظر برسد همراه با پوسته ها آیکونها نیز عوض می شود طراحان این مرورگر بیش از 300پوسته در این وب سایت  قرار داده اند و به کاربران امکان انتخاب و تغییر پوسته مورد نظرشان را به سلیقه خود میدهد.
- پررنگ کنندهَ کلید واژه های پیدا شده توسط نوار جستجوگر:
 با استفاده از این قابلیت پس از اتمام عملیات جستجو کلیه واژه های مربوط به واژه جستجو شده در وب سایت ها بصورت رنگی در آمده و به کاربر در رسیدن به جواب خود کمک بسیاری میکند.
- و...

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

 


  
  

بهینه‌سازی سرعت ویندوز با TuneUp Utilities 2009 v8.0.1100 Full(شماره 1208)

منبع: kamyabonline.com

بهینه‌سازی سرعت ویندوز یکی از مهم‌ترین کارهایی است که کاربران رایانه برای داشتن سرعتی مناسب در کارهایشان به آن توجه کنند. برنامه‌های بسیار زیادی برای بهینه‌سازی ویندوز وجود دارند که هر سال با گذر زمان و پیدا شدن رقبای بیش‌تر نسخه‌ی جدیدی از آن برنامه‌ها با افزودن امکاناتی جدید وارد بازار می‌شوند. برنامه‌ای که امروز قصد معرفی آن را داریم، به جرأت می‌توان گفت بهترین بهینه‌ساز رایانه است. TuneUp Utilities 2009 یک بسته جامع برای بهبود کارایی ویندوز شماست. در نسخه جدید این نرم‌افزار که امروز منتشر شد، امکانات بسیار فوق‌العاده‌ای گنجانده شده که آن را نسبت به سایر برنامه‌ها برتر می‌سازد
TuneUp Utilities 2009 یک جعبه ابزار کامل برای بهینه‌سازی ویندوز است که ابزار آن در 6 دسته سازماندهی شده‌اند تا رایانه شما بهترین کارایی را داشته باشد. ابزاری که استفاده از آنها ساده است.

ویزگیهای مهم نرم افزار قدرتمند TuneUp Utilities 2009 v8.0.1100 Full :
- یکپارچه ساز قدرتمند هارد دیسک
- بهینه سازی راه‌اندازی ویندوز، اینترنت و شتاب‌بخشی ویندوز
- تغییرچهره منحصر بفرد ویندوز
- پاک‌سازی سریع و گسترده درایوهای هارد
- پاکسازی موثر داده های زائد
- پاک‌سازی و بهبود کاملا" خودکار رایانه شما
- سازی گسترده ریجیستری
- امداد مؤثر در رفع مشکلات استاندارد ویندوز
- بازگردانی داده‌ها و نابودی داده‌ها هر دو به ایمن‌ترین شکل
- سفارشی‌سازی ساده پیکربندی ویندوز

ویژگیهای کلیدی نرم افزار TuneUp Utilities 2009 v8.0.1100 Full :
- یکپارچه‌سازی مؤثر درایوهای هارد
- زمان بارگذاری ویندوز، برنامه‌ها و بازی‌ها را بطور قابل توجه کوتاه می‌کند
- یکپارچه‌سازی هوشمند باعث بالا رفتن محسوس سرعت می‌شود
- یکپارچه‌سازی خودکار اختیاری در پس‌زمینه
- یکپارچه‌ساز درایو
TuneUp
- یکپارچه‌سازی و تعمیر رجیستری
- جداافتادگی‌های درون رجیستری را کم می‌کند
- خطاهای ساختاری را مرتفع می‌کند
- حافظه استفاده‌نشده را آزاد می‌کند
- یکپارچه‌ساز رجیستری
TuneUp
- مدیر شروع به کار
TuneUp
- جلوگیری از اجرای ناخواسته برنامه‌ها
- شتاب‌دهی به شروع به‌کار سیستم
- نمایش خودکار برنامه‌هایی که در زمان شروع به‌کار ویندوز اجرا شده‌اند
- همچنین فهرست کردن برنامه‌هایی که در پوشه "شروع خودکار" قرار ندارند
- ارائه پیشنهادها و توضیحاتی درباره هزاران برنامه
- بهینه‌ساز سیستم
TuneUp
- بهینه‌سازی ویندوز و شتاب‌دهی به سرعت اینترنت
- بهبود کارایی سیستم
- شتاب‌دهی به مرور و دانلود فایل‌ها
- ارائه اعلان‌هایی برای شتاب‌دهی سیستم
- و...

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید

 


  
  

چت صوتی - تصویری با جیمیل (شماره1207)

منبع:  Zahra-hb.com

جیمیل بالاخره امکان چت صوتی و تصویری رو فراهم کرد. اگه وب کم داشته باشین، از این به بعد میتونین چتهای تصویری نیز داشته باشید:) اگه وب کم ندارین، دست کم میتونین از امکان چت صوتی برخوردار بشید.

برای استفاده از این امکان ابتدا باید به این صفحه برین و پلاگین مربوطه رو دانلود و نصب کنین، یا اینکه تو پنجره چت جیمیل روی منو “Options” کلیک کنین و بعد هم گزینه “Add voice/video chat” رو انتخاب کنین.

* اگه وب کم دارید و پنجره یه چتی رو از طریق جیمیلتون باز کنین، روی منوی “Video & more” کلیک کنین و بعدش گزینه “Start video chat” رو انتخاب کنید. اگه هم وب کم ندارین گزینه “Start voice chat” رو برای چت صوتی انتخاب کنید. اگه چت ویدئویی رو انتخاب کنین، میتونین سایز پنجره رو به دلخواه تنظیم کنید یعنی همین اندازه معمولی که نشون داده میشه تا Full Screen! با این امکان حتی میتونین ایمیلهای صوتی هم بفرستید.

* تو وبلاگ گوگل (که منبع این نوشته هم هست) یک ویدئو از تست این امکان گذاشته شده.

 


87/8/27::: 1:0 ص
نظر()
  
  

فعال کردن ضبط Stereo Mix در ویندوز ویستا (شماره1206)

منبع:  kamyabonline.com

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در ویندوز ویستا بخواهید صدا یا موزیکی که از از خروجی صوتی سیستم در حال پخش هست را ضبط کنید اما طریقه انجام و تنظیمات مربوطه را نمیدانید. باید بدانید که اینکار بسیار ساده است. در ویندوز ویستا به شکل پیشفرض Stereo Mix که مخصوص اینکار است در حالت غیرفعال قرار دارد. در این ترفند به معرفی نحوه فعال نمودن این گزینه و در نتیجه ضبط مستقیم خروجی صوتی سیستم بر روی هارد کامپیوتر میپردازیم.

دین منظور:
بر روی آیکن Volume در Taskbar کنار ساعت کلیک راست کرده و گزینه Recording Devices را انتخاب نمایید.
در پنجره باز شده بر روی یکی از Device های مربوط به ضبط صدا کلیک راست کرده و گزینه Show Disabled Devices را انتخاب نمایید تا تنظیمات غیر فعال شده ظاهر گردند.
خواهید دید که دو Device به نامهای CD Audio و Stereo Mix به صورت غیر فعال و کم رنگ ظاهر میشوند.
اکنون بر روی آنها کلیک راست کرده و گزینه Enable را انتخاب نمایید.
حال با تنظیمات مقدار شدت ورودی صدای Stereo Mix در Properties میتوانید به کیفیت مطلوب صدای ضبط شده مورد نظر دست یابید.


  
  

تهیه پشتیبان و بازیابی ایمیلهای جیمیل (شماره 1205)

منبع:  napteam.com

فکر نمی کنم که نیازی باشد تا از ایمیلهای Gmail نسخه پشتیبان تهیه کنیم (نظر شخصی و اعتماد به سرویس جیمیل) اما به هر حال نرم افزار Gmail backup در سیستم عاملهای ویندوز و لینوکس این امکان را فراهم می کند.با کمک این نرم افزار می توانید از ایمیلهای خود در جیمیل پشتیبان تهیه کنید و در صورت لزوم آنها را بازیابی کنید.امکان بازیابی ایمیلها، قابلیتی است که کلاینتهای ایمیلی چون Thunderbird یا Microsoft Outlook آنرا فراهم نمی کنند.Gmail Backup از طریق سرویس IMAP جیمیل، پشتیبان تهیه می کند و آنها را بازیابی می کند به همین دلیل می بایست قبل از استفاده از آن، این امکان را در تنظیمات جیمیل فعال نمایید.

هر ایمیل با فرمت eml. ودر پوشه ای که خودتان انتخاب می کنید ذخیره می گردد و می توانید آنرا با کلاینتهای ایمیل باز کنید.در تنظیمات این نرم افزار امکان تعیین تاریخ وجود دارد تا بتوانید از ایمیلهای خود در یک بازه زمانی بک آپ تهیه کنید اما متاسفانه امکان دانلود ایمیلها بر اساس برچسبها یا جداسازی بر اساس ایمیلهایی که فایلی به آنها ضمیمه شده است وجود ندارد.

 


  
  

نمایش کلیه فعالیت های اینترنتی جاری در ویندوز (شماره 1204)

منبع:tarfandestan.com  , kamyabonline.com

یکی از مواردی که در حوزه امنیت شبکه و اینترنت بسیاری از کاربران حتی کاربران حرفه ای را نیز بسیار تهدید میکند فعالیت های اینترنتی ناخواسته ای است که در محیط ویندوز انجام میگیرد. این فعالیت ها ممکن است چه از طریق نرم افزارهای مختلف نصب شده و چه از طریق بدافزارهایی (Malware) که ممکن است بر روی سیستم شما در حال اجرا باشد و به طور مخفیانه جاسوسی سیستم را بکند صورت بگیرد. به عبارتی دیگر، ممکن است به این موضوع دقت کرده باشید که در هنگام اتصال به اینترنت ، اگر هیچ فعالیتی نظیر باز کردن صفجه وب توسط مرورگر انجام ندهید ، در پنجره Status مربوط به کانکشن اینترنت شما و در قسمت Activity مقدار Send و Receive باز هم تغییر خواهد کرد. این بدین معناست که پس از اتصال شما به اینترنت همواره در پشت پرده ارتباطات پنهانی در میان ویندوز و اینترنت برقرار است. این ارتباطات مخفی میتواند گاهی انقدر مضر باشد که باعث اشغال زیادی از پهنای باند اینترنت شما گردد. هم اکنون قصد داریم ترفندی را بازگو کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید کلیه ارتباطات جاری انجام شده میان ویندوز و اینترنت توسط نرم افزارهای نصب شده را به شکل ریز شده و دقیق مشاهده کنید و در صورت لزوم اقدام به موقعی در جهت حل آن صورت دهید.

از منوی Start وارد Run شوید.
عبارت cmd را وارد کرده و Enter بزنید تا وارد محیط Command Prompt شوید.
سپس دستور زیر را وارد نموده و Enter بزنید (به دو فاصله Space تایپ شده در میان دستور نیز دقت کنید):
netstat -b 5

بلافاصله پس از این کار کلیه کانکشن های جاری توسط نرم افزارهای موجود در ویندوز با ذکر نام هر یک و همچنین پورت مورد استفاده و مسیری که به آن متصل شده است برای شما لیست میشود.
این لیست هر 5 ثانیه به روز میگردد.

در روش فوق اندکی اطلاعات به دلیل به روز رسانی سریع ممکن است قابل فهم نباشد.
برای حل این مشکل دستور زیر را در CMD وارد کنید:
netstat -b 5 > Kamyabonline.txt

سپس در زمانی به عنوان مثال حدود 5 دقیقه صبر کنید و سپس کلیدهای ترکیبی Ctrl+C بزنید.
اکنون عبارت Kamyabonline.txt را مستقیمأ در Run وارد کرده و Enter بزنید.
آمار اتصالات در آن بازه 5 دقیقه ای در یک فایل Notepad به شکلی دقیق قابل مشاهده است.

در پایان در صورت مشاهده هرگونه ارتباط غیرمنطقی یا ناخواسته در میان ارتباطات اینترنتی ، میتوانید علیه نرم افزار مربوطه اقدامات لازم نظیر پاک کردن یا تغییر تنظیمات برنامه را انجام دهید.

 


  
  

از هر پنجاه نفر ساکنین زمین ، یکی در فیس بوک عضو است(شماره 1203)

منبع:parsish.com

بله ! درست خواندید. شبکه اجتماعی فیس بوک به یک رکورد تازه دست یافت. به گفته مسئولین این وبسایت ، تعداد کاربران فیس بوک از تعداد ?? میلیون نفر در جولای به رقم باورنکردنی ??? میلیون رسیده است. شریل سندبرگ در کنفرانس Dreamforce ضمن اعلام این خبر افزود “فیس بوک هم اکنون میزبان بیشتر از ??? میلیون وب افزار (Application) است ، برنامه های کوچک تحت شبکه ای که می توانند در میان صفحات فیس بوک قرار بگیرند و یا با دیگر کاربران به اشتراک گذارده شوند.”

در صورتی که آمار کاربران فیس بوک را با جمعیت کل کره زمین مقایسه کنیم ، به این حقیقت خواهیم رسید که ?% انسان های ساکن بر روی کره خاکی در فیس بوک پروفایل دارند یا به عبارت دیگر از هر پنجاه نفر ، یکی در این وبسایت عضو است.
آیا به دنبال سایتی می گردید که میزبان بیش از ?? میلیارد قطعه عکس بوده و روزانه این عدد بصورت تصاعدی افزایش می یابد ؟ شما چه عواملی زمینه ساز این موفقیت بزرگ برای صاحبان فیس بوک بوده است ؟

  • برای Application در این کاربرد به نظرم لغت “برنامه” یا “نرم افزار” لااقل در کاربرد رایج فعلی مناسب نیست. وب افزار شاید بهتر باشد.
  • فیس بوک برای شما هم فــیل/تر است ؟ فعلا مجبوریم از همان روش استفاده کنیم و دعا کنیم که مسئولین محترم به اشتباهاتشان در مسدود کردن این گونه سایت ها پی ببرند.

 


  
  

معرفی 5 ویرایشگر رایگان فایل های صوتی (1202)

منبع: weblogina.com

در سال های اخیر با ورود تکنولوژی وب 2.0 و سایت های وب دویی استفاده از فایل های چند رسانه ای بر روی شبکه اینترنت بیشتر و بیشتر شده است. همچنین این روزها جو پادکستینگ نیز تعداد زیادی از وبلاگ نویسان را شدیدا گرفته است. در این نوشتار می خواهیم به معرفی چند برنامه رایگان ایجاد و ویرایش فایل های صوتی بپردازیم که می توانید از آنها بهره های فراوانی ببرید.

شاید تا پیش از این برای ویرایش فایل های صوتی و یا ایجاد آنها از برنامه هایی مانند Adobe Audition ، Cool Edit و یا Soundforge استفاده می کردید ولی در ادامه خواهید دید که برنامه های رایگانی نیز هستند که می توانند کارایی نظیر و یا حتی بهتر از نرم افزار ها نام برده داشته باشند.

1- Audacity
Audacity نرم افزاری رایگان و کد باز است که با آن می توانید فایل های صوتی را ضبط ، ذخیره و ویرایش کنید. می توانید به صورت زنده صدای خود را بر روی سیستم خود ذخیره کنید و یا فایل های Ogg ، MP3 ، WAV و AIFF ویرایش کنید. با کمک این نرم افزار می توانید فایل های صوتی خود را جدا و یا به هم بچسبانید ، افکت های مختلفی در آنها ایجاد کنید و صدا های مختلفی را به آنها اضافه نمایید.

2- Power Sound Editor
Power Sound Editor همانطور که از اسمش نیز معلوم است ، قدرت زیادی در ایجاد ، ویرایش و ذخیره فایل های صوتی به شما می دهد. اینترفیس و محیط کاربری بسیار مطلوبی دارد و کار با آن ساده است. با استفاده از این برنامه می توانید صدای خود را به طرز حرفه ایی ضبط و آن را با موسیقی های دیگر میکس کنید. از طریق این برنامه می توانید بعد از ذخیره کردن فایل خود آن را مستقیما بر روی وب بفرستید و یا ایمیل کنید.

3- mp3DirectCut
برنامه ای بسیار سریع و با ثبات برای ویرایش فایل های
mp3. با استفاده از این برنامه به صورت مستقیم می توانید بخشی از یک فایل را جدا و یا حذف کنید.

4- Music Editor Free
استفاده از
MEF یک برد چند جانبه است! MEF به شما کمک می کند که موسیقی مورد علاقه خود را ضبط ، ویرایش و ذخیره کنید. افکت های مختلف این برنامه باعث می شود که قدرت زیادی در اختیار شما در ویرایش صدا هایی که ضبط کرده اید قرار دهد و باعث می شود آنها را به طرزی که علاقه دارید ویرایش کنید.

5- Wavosaur
این برنامه تمامی امکاناتی که یک ویرایشگر صوتی باید داشته باشد را دارد. همچنین از
VST و درایور ASIO نیز پشتیبانی می کند. قدرت این برنامه به حدی است که افکت های مختلف را به صورت بلادرنگ اجرا و پردازش می کند. این برنامه هیچ فایل نصب شدنی ندارد و همینطور در ریجستری ویندوزتان نیز تغییری ایجاد نمی کند.

 


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >